Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2016

Για να μην κλείσουμε άλλα σπίτια ….( Editorial..)


……στο εξής , όλες οι αναλύσεις και τα σχόλια θα δημοσιεύονται αποκλειστικά και μόνο στο Private, όπου οι αναγνώστες του διαπιστωμένα διαθέτουν αν μη τι άλλο την κοινή λογική και καλή προαίρεση. Η πρώτη είναι άκρως απαραίτητη για να κατανοήσουν ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως μέθοδος πρόβλεψης των αγορών. Όλες μα όλες οι εκτιμήσεις, απ’ οπουδήποτε και αν εκπορεύονται επαληθεύονται σπάνια και εντελώς  τυχαία. Η τεχνική ανάλυση δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι, είναι η καλύτερη συστηματική μέθοδος , για να φθάσεις σε λάθος αποτέλεσμα με μεγάλη ….αυτοπεποίθηση. 
Από το Ημερολόγιο, πέραν της αναγνωρισιμότητας στον χώρο μου , δεν είχα ποτέ κανένα οικονομικό όφελος. Απεναντίας μου έχει στοιχίσει πανάκριβα σε χρήμα και κυρίως σε χρόνο. Αφιέρωσα κυριολεκτικά την ζωή μου στο να μεταφέρω τις ελάχιστες γνώσεις μου στους νεότερους και στο να επιβάλω ένα άλλο ύφος και ήθος στα χρηματιστηριακά forums. Δεν ζήτησα ποτέ μα ποτέ κανένα απολύτως αντάλλαγμα, πέρα της συμπάθειά σας. Ακόμα και στο private, με την πλειοψηφία των αναγνωστών, δεν με συνδέει καμία απολύτως επαγγελματική σχέση. Μπορώ να το αποδείξω ανά πάσα στιγμή μου ζητηθεί….
Δεν είμαι εξοργισμένος με τον κακοήθη συκοφάντη , αλλά με όλους εσάς !!! Δεν βρέθηκε ένας , …ούτε ένας ,… να τον βάλει στην θέση του …Δεν βρέθηκε ούτε ένας να τον κατακεραυνώσει….Τον αφήσατε ελεύθερα να «εκσπερματώνει» την χολή και το μίσος του όχι μόνο πάνω μου, αλλά και στον κ. Βελλιανίτη, που επί σειρά ετών ακούραστα και εντελώς ανιδιοτελώς μας προσφέρει τις πολύτιμες αναλύσεις του, με τεράστια επιτυχία. Δεν θα επιτρέψω να λοιδορείται  άλλο άδικα το όνομά του…Ο πόλεμος κατά της βλακείας και της κακοήθειας τελείωσε . Χάσαμε …!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου