Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

GLOSA MI EDOKAN ELINIKI STIS AMOYDIES TOU OΜIROU ( ΨΟΥΞ )


Ναι! χθες πήρα ένα sms.....O αποστολέας με ρώταγε που μπορεί να καταθέσει χρήματα για να συνδράμει την προσπάθεια που κάνει η Εταιρεία Θεάτρου ATTACT για την ανάδειξη της συνέχειας της Ελληνικής γλώσσας απευθυνόμενη στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  με την βραβευμένη από την Unesco  παράσταση της «Δείξε μου την γλώσσα σου » 

Έμεινα για λίγο κάγκελο και μετά πήρα τον Βασίλη τηλέφωνο να τον ρωτήσω αν ξέρει κάτι. Μου είπε ότι δεν ξέρει τίποτα. Απάντησα στο sms λέγοντας «ευχαριστώ πολύ να μιλήσουμε πρώτα»
Μιλήσαμε σήμερα το μεσημέρι ενώ πήγαινα να κάνω μάθημα στο σχολείο. Με πήρε ο αποστολέας μου είπε τα όνομα του και το ποσόν που ήταν διατεθειμένος να βάλει.  Ήταν αλήθεια λοιπόν. Κάποιος ήθελε να βοηθήσει μια ιδέα! Εντυπωσιάστηκα! 
(.... Υπάρχει ακόμα το φαινόμενο Άνθρωπος είπα στον εαυτό μου …ότι και να του κάνεις …Αυτός εκεί επιμένει ….θέλει να μείνει Άνθρωπος!)

Μου είπε τι δουλειά κάνει, τ όνομα που υπογράφει τα σχόλια του στο Ημερολόγιο και μου ζήτησε να μην το αναφέρω.
Δεν θέλω ν αγιογραφήσω το άτομο θέλω όμως να υποκλιθώ στην διάθεση του να συνεισφέρει σε κάτι που θεωρεί και δίκη του ανάγκη.
Αυτό το κάτι παραπάνω που ενω πρέπει να δώσει ο θεσμικός χώρος που κοιμάται χρόνια τώρα «τον τετριμμένο ύπνο του » τον δίνει τελικά  η πατροπαράδοτη Ελληνική επιχειρηματικότητα και το φιλότιμο της φυλής μας.
Ναι ρε φίλε μπράβο σου μ έκανες ακμαιότερο την ώρα που το είχα ανάγκη
Δεν έχω κάτι άλλο να στο ανταποδώσω αυτή τη στιγμή εκτός από το να σου αφιερώσω τον τίτλο του ποστ μου. Αυτή τη φρίκη (του τίτλου...που  μου ήρθε σαν εικόνα από θρίλερ με Ζόμπυ ) έφαγα μια μέρα  όταν πόνεσαν τα μάτια μου απ τα γκρικλις και αποφάσισα να μπω στην περιπέτεια.
Αυτό το φαινόμενο – θλιβερή κατάληξη μιας γλώσσας «περιλάλητης από αιώνες αλλά στην παρούσα μορφή της περιορισμένη » καταπολεμας μαζί μας.

Δικός σου!… χάρισμα σου… με τις ευχαριστίες μας ….

ATTACT



http://www.grandmagazine.gr/ngine/article/2742/premiera-kai-brabeusi-apo-tin-unesco-gia-to-diadrastiko-deixe-mou-ti-glossa-sou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου