Σάββατο, 4 Ιουλίου 2015

Ψηφίζω "ΝΑΙ", για τον Κωνσταντίνο, την Κλειώ, τον Νικόλα, την Μαρτίνα, την Κάτια, την Ελενίτσα και την Μάρω μου…


Ψηφίζω ναι, γιατί ΑΠΟΤΕΛΕΙ την λιγότερο κακή απόφαση…

Ψηφίζω ναι, γιατί το δίλημμα- όσο και αν ισχυρίζονται το αντίθετο – είναι Ευρώ ή Δραχμή

Ψηφίζω ναι, γιατί το όχι δεν είναι γενναιότητα και η αποχή είναι δειλία …

Ψηφίζω ναι, γιατί ΦΟΒΑΜΑΙ  τι θα μπορούσε να φέρει το όχι….

Ψηφίζω ναι, γιατί ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ μία άλλη Ευρώπη . Μόνο αν παραμείνω σε αυτήν και αλλάξουν οι πολιτικοί συσχετισμοί, θα μπορέσω να την αλλάξω…

Ψηφίζω ναι, για να ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ τον Σόιμπλε και την παρέα του…

Ψηφίζω ναι, για να ΤΙΜΩΡΗΣΩ την αλαζονεία , την αμετροέπεια και μεγαλορρημοσύνη της κυβέρνησης.

Ψηφίζω ναι, για να την ΒΟΗΘΗΣΩ να βγει από το αδιέξοδό της …

Ψηφίζω ναι, γιατί ΠΙΣΤΕΥΩ ότι είναι αναγκαία μία νέα κυβέρνηση, εθνικής ενότητας…

Ψηφίζω ναι, γιατί θα ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ (γεωπολιτικά) περισσότερο ασφαλής ..

Ψηφίζω ναι, για να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΩ τις καταθέσεις ΣΟΥ και το χαρτοφυλάκιό ΣΟΥ ….

Ψηφίζω ναι, για να ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ την θέση εργασίας ΜΟΥ …

Ψηφίζω ναι, για να ΔΩΣΩ μία ακόμα –μάλλον τελευταία- ευκαιρία στην Ελλάδα ..

Ψηφίζω ναι, για την Ελενίτσα και την Μάρω μου…

Ψηφίζω ναι, ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ότι πήρα την σωστή απόφαση..

Ψηφίζω ναι αλλά μην τολμήσετε κερατάδες να εκλάβετε την ψήφο μου σαν αποδοχή της  πολιτικής των μνημονίων και της λιτότητας, γιατί θ’ αφιερώσω το υπόλοιπο της ζωής μου στην έξοδο της Ελλάδας από την Γερμανική Ευρώπη και στην επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα. Δίνω ( και σ’ εσάς ) την τελευταία ευκαιρία !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου