Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015

Μα καλά …τι δεν καταλαβαίνουν οι δανειστές ;;;;
τους ζητάμε απλά, ένα νέο επαχθές και επονείδιστο δάνειο 29 δις…..
τους ζητάμε απλά, να υπογράψουν  μία συμφωνία , προκειμένου να την καταψηφίσουμε στο δημοψήφισμα…
εκείνοι πάλι με την σειρά τους μας ζητούν να υποστούμε αιματηρές θυσίες προκειμένου να μας δανείσουν χρήματα για να εξοφλήσουμε τα δάνεια που πήραμε από τους ίδιους, για να διασώσουμε τις τράπεζές των …Απλά πράγματα …
-----------------------------
ΕΙΠΑΝ...
Ψουξ • 
μου έρχεται να ψηφίσω ΟΧΙ και να παρακαλώ οι συμπατριώτες μου να βγάλουν πρώτο το ΝΑΙ
γιατί έτσι θα νοιώθω ζωντανός και απόγονος της γενιάς του ΑΕΡΑ....
μου έρχεται να Ψηφίσω ΝΑΙ και να παρακαλώ οι συμπατριώτες μου να βγάλουν πρώτο το ΟΧΙ
γιατί εγώ μπορεί να είμαι νουνεχής αλλά οι συμπατριώτες μου λιοντάρια...
μου έρχεται να πάω Εκδρομή μιας και δεν θα υπάρχουν διόδια και να νοιώθω ξένος ανταποκριτής .....
πράγμα που κάνω σχεδόν σε ολη μου την ζωή σ΄αυτή τη χώρα όντας ελευθερος επαγγελματίας χωρίς κομματική ταυτότητα.
goldfish • 
Όποιοι νομίζουν ότι η κυβέρνηση θα συναινέσει σε οικειοθελή παραίτησή της και καλά για κυβέρνηση εθνικής ενότητας κτλ κτλ είναι βαθιά νυχτωμένος. Κομμάτι κομμάτι να την κόβουν, στο τέλος θα βρουν γαντζωμένο το χέρι της στο λάβαρο της εξουσίας.....
Alexandratos-ERT-1st Left • 
Όλα τα επιχειρήματα και ο πανηγυρικός ενθουσιασμός ενός ΟΧΙ θα σιγήσουν την ώρα που ο EFSF θα ζητήσει πίσω τα 140 ΔΙΣ που μας έχει δανείσει ....
Antony Rigopoulos  •
εδώ προκύπτει το ερώτημα, αυτοί δρουν έτσι λόγω της στάσης μας ή εμείς αντιδρούμε με ταυτόν τον τρόπο λόγω του κλίματος που αυτοί δημιουργούν ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου