Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2014

Με λενε ...Σωτηρη (by SOT.ARK)

Με λενε ...Σωτηρη....εχω να κανω , εδω και 36 ημερες χρηματιστηριακη πραξη.......και οχι μονο......και πραγματικα , .........ειμαι καλά !!!1 ........... ξεκίνησαν πλεον τα σχολικά ωράρια, και οι συναφείς υποχρεωσεις, και επιτελους, σε λιγο καιρο θα πραγματοποιησω, τον επόμενο στοχο μου, ........ θα γνωρισω την δασκάλα του γιου μου και τους καθηγητες της κορης μου.......σημερα, ενιωσα λιγη νοσταλγια......και πεθυμησα την παρεα σας........ελπιζω να ειστε ολοι καλά.......πραγματικα χαιρομαι την παρεα σας.......και δεν σας κρυβω πως ξεκλεβω χρονο να σας διαβαζω( εστω και αργα...πολυ αργα στα κλεφτα) .......εκοψα τουλαχιστον κατα 60% το καπνισμα.......μετα απο εκεινη την συγκλονιστικη επετειακη ημερα.......και δεν σας κρυβω πως πλεον περναει η ημερα, μακρυα απο τις οθονες.......και παντα όλο και κατι αφηνω για αυριο......μιας και δεν προλαβαινω......βλεπετε, πρεπει να αναπληρωσω ....τουλαχιστον τα τελευταια 20 χρονια,...μιας και ξεκιναω να γνωρισω εξ αρχης την οικογενεια μου........καλο βραδυ σε όλους.........και θα τα ξαναπουμε με την πρωτη ευκαιρια...............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου