Τετάρτη, 6 Αυγούστου 2014

ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΕΤΑΙ ….

....ο αγαπημένος μας φίλος SOT-ARK ....
ο οποίος αποφάσισε : "...να αποσυρθώ από την ενεργό χρηματιστηριακή σκηνή, …..και να αφιερώσω ,........ τον κερδισμένο αυτόν χρόνο, μακριά από τις οθόνες, …στα αγαπημένα μου πρόσωπα, στο ψάρεμα παρέα με τον γιο μου, τον κήπο μου, και στις απλές καθημερινές οικογενειακές στιγμές…..Θέλω να ευχαριστήσω, τον καθένα προσωπικά, για την παρέα που μου προσφέρατε, και τις γνώσεις που μου μεταφέρατε, είστε όλοι μια, υπέροχη παρέα , η οποία πραγματικά …..θα μου λείψει…
Καλή συνέχεια σε όλους σας, ελπίζω η πόρτα σας να παραμείνει, ανοιχτή, σε έναν απλό επισκέπτη πλέον, για μια καλημέρα……..σας ευχαριστώ πολύ όλους σας…….καλημέρα, σε όλους τους φίλους, και φίλες του ημερολογίου ΜΑΣ......"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου