Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Ένας απ΄ τους δυο είναι το «τσογλάνι» ( by Kathi Kara )


Μολις επέστρεψα απο το γραφειο,και καθησα να διαβασω εγω η άσχετη,<ετσι με απεκαλεσε ενας αναλυτής ,εμένα και πολλούς άλλους,>,και οτι περιμένω να ξεστραβωθώ απο ανθρώπους που εχω ξεχωρίσει.
Τώρα βέβαια διαβάζω,οτι πρέπει διανοητικά να ειμαι κάτω του μετρίου,οτι δεν μπορω να εχω κρίση,ουτε μπορω να ξεχωρίσω ποιός λειτουργεί αλτρουιστικά,και επαθα σόκ.Ποια είμαι,που πάω,και δεν κάθομαι στα αυγά μου,και τέτοια. Δηλαδή ολα λάθος τα έκανα??Σοκ,εγώ.
Μετά απο το πρώτο σοκ ομως θυμήθηκα οτι κάπου διάβασα,<και δεν θυμάμαι που,γιατι πέρασε και καιρός,αλλά το κράτησα,γιατι μου άρεσε>πως κάθε μορφή έντονης επικοινωνίας με οποιονδήποτε και οτιδήποτε, είναι έρωτας.
Έρωτας με τη δουλειά σου, τα παιδιά σου, τα ταξίδια κ.λ.π.Λάθος.
Γιατι ,λέει ,πως ο μεγαλύτερος έρωτας είναι ο εαυτός σου.
Η σχέση, λέει ,που έχεις με τον εαυτό σου είναι ό,τι πιο δυνατό έχεις ζήσει.
Από αυτή τη σχέση θα πηγάσουν όλα τα συναισθήματα που πρόκειται να νιώσεις για άλλους.
Ακου να δεις τί λεει ο Ποιητης.!
Αυτό τον έρωτα λοιπόν, τον λένε εγωισμό, τον λένε υπερηφάνεια, τον λένε αρνητισμό, αλαζονεία, καλοσύνη, ιδιορρυθμία και πολλά άλλα.
Όπως και αν σε χαρακτηρίζουν όμως, τη σχέση με τον εαυτό σου χαρακτηρίζουν, όχι απόλυτα εσένα.
Εσύ έχεις μόνο το μερίδιο που σου αναλογεί για την ποιότητα της σχέσης σου μαζί του.
Οπως λοιπον θα φερθείς στον εαυτο σου,τότε κι αυτός θα σου φερθεί ανάλογα.
Θα σε πικράνει, θα σου γυρίσει την πλάτη, θα σε αρνηθεί.
Στη σχέση αυτή, με τον εαυτό σου, ένας απ΄ τους δυο είναι το «τσογλάνι».
Το κακό βέβαια είναι πως συχνά, για να μη γίνεις τσογλάνι απέναντι στον εαυτό σου, αναγκάζεσαι να γίνεις απέναντι στον άλλον.
Αν λοιπόν διαβάζεις,μαθαίνεις και μπορεις να κατανοήσεις τις συμπεριφορές των άλλων,και γλυτώνεις μια συνεδρία με ψυχολόγο,για το αν φταις εσυ για την βλακεία των άλλων.
Προσωπικά δεν μπορω να βοηθήσω,γιατί Θέλει δουλειά και δε γίνεται, γιατί έχουμε και δουλειές.

Υ.Γ.Η κατάσταση,που περιγράφω, είναι τελείως φανταστική,και δεν εχει ,καμία σχέση,με άτομα που είναι δίπλα μας.Πως θα μπορούσε άλλωστε??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου