Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

SAD STORY....(by SOLWN )


12 σχόλια:

  1. Short 391
    Close profit 278
    Long 384
    Ακόμα απόλαυση κερδών.
    Τελικά η ιστορία είναι απλή.
    Και όλα αυτά βραχυχρόνια (δηλαδή με ημερήσιο διάγραμμα)
    Μεσοχρόνια long από κάπου που έχω ξεχάσει
    Μακροχρόνια long από κάπου που έχει σβηστεί από τον χάρτη.
    Χιουμοριστικό μεν το ανάγνωσμα αλλά η αλήθεια είναι απλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. trade no 12 long ....ωραιος happy story!!!! non failure swing bottom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το στοπ θα πρεπε να ειναι στο χαμηλο ή
    στο υψηλοτερο χαμηλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΚΡΙΒΩΣ! Το σύστημα αυτό έλεγε, ο κερδοδιώκτης μου όμως διαφώνησε κι αυτή τη φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε φιλε ειμαστε καλοι στη θεωρια !!!
    μη ταραζεσαι
    ποτε δεν ειναι αργα να κερδισεις ποτε δεν ειναι νωρις να χασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επτά εντάλματα για τα δάνεια εκατομμυρίων του ΤΤ

    http://www.capital.gr/News.asp?id=1936476

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...και το κακό είναι ότι το εξελάκι μου βγάζει τη γλώσσα...μονίμως κερδίζει περισσότερα από ότι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.marketwatch.com/investing/Fund/GREK/charts


    φονιάδες των σορτ Αμερικάνοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι να κάνουμε? να βάλουμε να τους δικάσει ο λαός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οχι να προσλαβουν και αλλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν θα το πιστέψετε, αλλωστε κόντευα κι εγώ να το ξεχάσω αν και πρόσφατο. Όταν είχα ανοίξει τη θέση στο 380 σμε είχα κατά νου σαν στόχο το 430. Είδα τώρα το υψηλό ημέρας και το θυμήθηκα...και ψιλομελαγχόλησα βέβαια...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή