Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

- ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΕΠΑΓΡΥΠΝΕΙΤΕ.... ΙΕΡΕΙΣ ΑΝΥΜΝΕΙΤΕ …..(No 2)

Το ενδεχόμενο οι 1850 μον. να γίνουν η αφετηρία για αξιόλογη διόρθωση που θα παρασύρει το σύνολο των αγορών του πλανήτη, το επισημάναμε με το ομώνυμο άρθρο, από τις 10 Ιανουαρίου.
Θα ριψοκινδυνεύσουμε επαναλαμβάνοντας την εκτίμηση ότι : «Κατά την διάρκεια του νέου έτους , ενδεχόμενη δοκιμασία ακόμα και της τοπικής κορυφής της 11/10/2007 ( 1576 μον.), αν και δεν είναι το πιθανότερο σενάριο,  δεν θ’ αποτελέσει έκπληξη ….»  Θα προσθέσουμε μάλιστα ότι οι πιθανότητες να ολοκληρώθηκε ένας ακόμα ανοδικός  κύκλος, δεν είναι αμελητέες …


Αναφορικά δε με τον Γερμανικό δείκτη είχαμε επισημάνει ότι «Τα στατιστικά είναι εις βάρος του ….. Έκτη συνεχόμενη ( σχεδόν) ανοδική χρονιά , δύσκολα θα επιτευχθεί. Τα πράσινα βέλη επισημαίνουν μία ισότητα των δύο ανοδικών κύκλων.»
 Οι εξελίξεις προς το παρόν δικαιώνουν τις εκτιμήσεις , αν και θα προτιμούσαμε να μας είχαν διαψεύσει ….

141 σχόλια:

  1. ειπα να βαλω μια εικονα cartoon με κρανος αλλα λεω θες να διαλυσει το disqus και να με κυνηγανε ?
    Ασε καλυτερα.
    Παντως είναι αφταστο συναισθημα το να πεφτει ετσι το ρημαδι και να εισαι 100% εξω
    ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν έχεις short θέσεις να δείς…. πόσο άφταστο είναι ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλα θα γινουν
    ....καποτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε κάθε περιπτωση, αν και νομιζω ότι εχει κατω ακομη,πιστευω ότι εδώ γυρω υπαρχει πολύ ετονη ανοδικη κινηση που θα αφησει ξερους τους φίλτατους short

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κατά την ταπεινη μου αποψη διαφυγη πανω από τον 55αρη στο 60λεπτο συνοδευομενη από οποιοδήποτε swing θα πρεπει να οδηγησει στο κλεισιμο ολων των short θεσεων
    Διαφυγη=κλεισιμο πανω από τον 55αρη και κλεισιμο παν από το πρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως ειναι φοβερό να πηγαίνεις ανάποδα στα πιθανά και να σου βγαίνει. Τυχερό βέβαια αλλά δεν με χαλάει κιόλας.
    Εκείνο το 1305 ήταν τελικά στοιχιωμένο.
    Βασίλη έχω και γω κάποια προβληματάκια τεχνολογικά και σε καταλαβάινω πλήρως το πόσο εκνευριστικό είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμαστε ένα blog χτυπημενο από την τεχνολογια τελικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν εννοούσα αυτό που εννόησες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ουτε εσυ εννοησες ακριβως αυτό που εννοουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας πω εγώ για να μην μπερδέυεστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ο γίδης πάτησε στον απλό 50ρη του


    τα ομόλογα σε ανάποδη κούπα χερούλι, με επιβεβαίωση από κάτω και ψευδο αντιθετική κίνηση πριν την διάσπαση κάτω, τώρα σε αποκλιμάκωση.


    πειρ σε golden cross


    εγώ εκτός από καλησπέρα θα πω χμμμμμμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ... για να μην πω ετε στον 200ρη και σε κατάσταση υπερπωλήσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να μην τα ξαναλέμε για τη ετε
    τα ειπαμε και ισχυουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ... μήτηρ μαθήσεως
    για πες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ότι λες και εσυ,,δεν προσφερεται για short

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το επομενο ανοδικο πιστευω ότι θα γινει με οδηγο τις τραπεζες
    Αλλα μπορει και να κανω λαθος
    χμμμ αλλα μπορει και να μην κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλεξανδρε χαιρομαι για το αφταστο συναισθημα που εχεις.
    Γιατι το δικο μου ειναι,..,Ασε δεν δες να ξερεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ναι το πολυ κανα εξλακι ή τπτ βελακια
    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλη μου μην πιστευεις όλα οσα βλέπεις να γράφονται,και αναφέρομαι σε αισθηματα συναισθηματα και διαθεσεις,οχι φυσικα σε χρηματιστηριακες θεσεις και εκτιμησεις που αν και παντα ειλικρινεις είναι πιθανότατα εσφαλμενες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και τη μετριοφροσύνη που τη βαζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. από την μετριοφροσυνη προτιμω την αυτογνωσια καλε μου φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ναι, το είπαν κι οι αρχαίοι ημωνπρόγονοι Αλεξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι αισθηση Σολωνα??
    Δεν υπαρχει αισθηση ασχημη.
    Για ασχημο συναισθημα μιλουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλά θα φταίνε τα ουισκακια....και μετα τα κρασάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ... τα είπε ο άνθρωπας δυό αράδες παρακάτω, χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εγω εδώ και μια εβδμαδα συμπληρωσα την μηνιαια επιτρεπομενη ποσοτητα αλκοολ και περιμενω να γυρισει ο μηνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλεξανδρε μου,το ξερω οτι παντα ειναι ειλικρινεις.Αλλα ,αυτη η η γευση που σου αφηνει....δεν ειναι ευχαριστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ψαξε βρε τεμπελη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ναι αν και μου φαινονται ευσεβεις ποθοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πραγματι σπανίως ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. θυμησου το γράφημα της ινλοτ εκεινο το βραδυ που σας επεφτε λιγο χεχεχεχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θα με τρελανεις??Ποτε δεν ειναι.
    Ευχαριστο να αισθανεσαι εγκλωβισμενος??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Περιμενε.Θα βαλω και εγω να πιω.
    Απλα εγω δεν συμπληρωσα το επιτρεπομενο οριο του μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εγω εκανα να ελαφρωσω λιγο και σαν δεν τα κατάφερα εβγαλα λιγο σορτ για αντισταθμιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Mπραβο Αλεξανδρε!! Εγω αν και 80% εξω (και το το 20 μεσα ειναι μακροπροθεσμο) αμα το βλεπω ετσι το ρημαδι με πιανει η ψυχη μου!! Καλησπερα σας! Χαιρομαι πολυ που σας "ξαναβλεπω" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. σύνηθες συναίσθημα
    φαγώθηκες και συρε παιδί μου με το πάνω....
    αχόρταγη είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. και εμεις χαορομαστε κυρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Bαλε και λιγο ρακι..θα βοηθησει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ... δηλαδή εσύ αυτό δεν το παίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ωραία! ούτε κι εγώ....
    άντε να προλάβουμε γιατί τελειώνει ο μήνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ναι βρε και δεν μεταφερεται το υπολοιπο χεχεχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ...και θα βγάλει κι ένα κερίιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και ξερω και καποιους αλλους που φαγωνονται με το κατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ουτε χαριζεται.Αλλιως Αλεξανδρε θα στο χαριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ρε σεις τι το περάσατε? βόνταφον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. δε βαριεσαι το πολύ πολύ αλλαζω το οριο, μονος μου το εβαλα μονος το καταργω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μου αρεσεις.Εισαι σταθερος στις αρχες σου.χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ...και στο λονγκ...
    κι εμένα μ'αρέσει το κοπέλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κατσε να του το πω.
    Κοπελι αρεσεις και στον Σολωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλησπερα, και απο εμενα, τωρα τι να πω, αντιθετες απόψεις?? με τα σημερινα εφθασα το 120% μεσα, επιπεδο ρεκορ για εμενα, και φυλαξα το υπολοιπο 30 για την Δευτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 1/ η αγορα θεωρω ότι είναι για επανω αν και δεν μπορω να ξερω ποσο θα συνεχιστεί η πτωση και δεν θα ηθελα να εχω ουτε ευρω μεσα τωρα.
    2/το οριο μπηκε για να δω ποσο ευκολα μπορω να το τηρησω, εάν μου φαινοταν εστω και ελαχιστα δυσκολο δεν θα καταργουσα το οριο αλλα θα εκοβα το σκωτσεζικο ΜΑΧΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 410 FTSE ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΝΑ...ΤΡΟΜΑΞΩ ΔΗΛΑΔΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οχι καλε.Απλα ηθελα να τον τρομαξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ναι σωστός // σκιαμαχεις (ως προς το δεύτερο νομίζω,,,)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Το Σκωτσεζικο μαχαιρι.
    Θα επινες Ιρλνδεζικο,πονηρουλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. O VIX παντως ρεκορ ανοδου...26% τις 2 τελευταιες μερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν κυνηγαω αυτό, !! δυο μερες θελω ακομα για το μεγαλο άλμα. ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καθολου απλα εχω πια αποφασισει να μην εχω κανενος είδους εξαρτησεις/ε κατά το δυνατο δηλαδή/ Από τις βασικες αρχες του βουδισμου ,οι εξαρτησεις είναι εμποδιο ως προς την ευτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. καλά που κοιμάται ο κέρβερος!
    American bar νοντεύουμε να το κάνουμε.....
    χικ (να κι οι ρακές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. κρατας κρυμμενα μυστικα
    ζητω ετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΣ,ΤΣ,ΤΣ,ΤΣ


    ΚΑΛΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΟΥΔΙΣΤΡΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. βαριες κουβέντες χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΧΜΧΜΧΜΧΜ
    Kοκκινο??Τι μου το θυμισες αυτο το χρωμα??κλαψ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Οσο το βαρος του Βουδα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. σωωωωπα σωωωωπα οι 1175 είναι κοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ορθον , ορθον, αλλά χρειάζομαι .....πολλά πολεμοφόδια , θα ξεφορτώσω πρωτα στο 10,3-10,5 και όλα στην εθνικη μας υποθεση, !!!! εχω προθεσμια 2 μερες ακομα!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Βαλε το κοκκινο μπλουζακι
    εκεινο που σε κανει σαν τον δεικτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αυτο σου δειχνει το εξελακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. μια που το λες αμα καποιος είναι τοσο εγκρατης πως γινεται να είναι και τοσο χοντρος?
    εεεεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. τώρα μου το έβγαλες....
    εξελάκι πλέον,και σ'οποιον αρέσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Εμ. αφου ειναι εγκρατης σε ολα.Συνεχεια ξαπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. σε χανω,δεν ξερω καποια τετοια τιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σας καληνυχτιζω,μην φωναζει και ο Βασιλης.
    Κραταω το 1175 του Σολωνα,και ...εγκρατεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. αναζητησε την στην κατηγορια διασκεδαση τυχερα παιγνια, από την Δυτερα όμως!!! γιατι σημερα κρατησαν τα προσχήματα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ο κέρβερος δεν κοιμάται ποτέ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ναι κι εγω ξέρω...
    τον θανάσση (όχι τον δικό μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ναι αλλά για το αποψινό χαλάζι δεν μας είπες κουβέντα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. τον Θανασση <του αλλουνου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. φτουυυυυυ!
    δε φταιω εγω ο Σολωνας με παρεσυρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ασ'τον...αυτός έχει μάθει να ζει στο όριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. εγω είμαι από μερες εξω οποτε από πιτα που δεν τρως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Εγω τους ειπα.Σας καληνυχτιζω,για να μην φωναζει και ο Βασιλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. έχεις χάσει επεισόδια Κάθυ....πονεμένη ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. αυτή ειναι η ζωη !!!να ζεις στο όριο, για να χαιρεσαι το ονειρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. πριβε θα σου μαθω και ενα κολπακι να είσαι στο 180% χωρις να χτυπα το m call !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. καληνύχτα σας....με πήρε φαλάγγι η καλή μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ναι...άλλωστε...
    ζωή δεν είναι να ξυπνάς και να κοιμάσαι πάλι...ζωή' ναι νά 'σαι ξυπνητός, όντες κοιμούνται οι άλλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. με τον καφε, που ειπαμε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ευχαριστώ, κυρία μου, ακούγετε ωραιο, αλλα στην πραγματικότητα, ειναι το πλεον επικίνδυνο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ωχ τώρα το είδα...σορυ φίλε μου ναι το παίζω...λονγκ στο μεσοβραχυ... και σορτ στο βραχυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. εεε κι αυτη μας γέμισε ελπίδες και?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Για ποσες μερες, και με ποση πτωση??? Συγνωμη που ρωταω, αλλα εγω φοβαμαι οτι αν συνεχισει κατω λιγο ακομα, θα εχουμε μεγαλυτερη πτωση ανατροφοδοτουμενη απο τους margin.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ....ανατινάζεις την χρηματιστηριακή σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ας κανω μια προβλεψη με την βοηθεια του νεου μου παιγνιδιού
    AD GET
    Λοιπον αντιδραση προς το 410 ftse σε αποτυχια διασπασης παμε στο 350 εάν διασπαστεί/δεν νομιζω/ετοιμάζουμε βαλιτσες για αλλου!
    υ.γ
    τα παιγνίδια πρεπει να ξερεις και να τα χρησιμοποιείς,εγω ακομη ΟΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. εμμμμμμμμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. προγνωστικό τηλεγράφημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Καλησπερα Cleo, ελέω Big brooder, θα σε παραπέμψω στην ανάρτηση μου της περασμένης Κυριακής, όπου αφού η α) παράγραφος ήταν θετική ΄οσο αναφορά το σκέλος της αποχώρησης, και αρνητική, αναφορικά με το άνοιγμα της θέσεως( γεγονός που άμεσα οδήγησε και στο κλείσιμο αυτής), η προσοχή επικεντρώθηκε στην β) παράγραφο όπου και αυτές τις ημέρες καταγράφουμε κέρδος( σωστά το διάβασες) με άμεσο στόχο την υλοποίηση και της γ) παραγράφου. Όλα τα ανωτέρω θα έχουν διάρκεια ζωής για δυο ημέρες ακόμα (θα έχουμε νεώτερη ανάρτηση) διότι σύμφωνα με τις μέχρι τωρα ενδείξης...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. καλησπέρα, έτσι απλά ΝΟ.....κατ΄ιδίαν!! ( δεν αναφέρομαι στο γεγονός του 33% (μέχρι να βρεθεί λύση στην διάσπαση του) αλλά αναφέρομαι στην αγορά άνω του 150% και ως το 200% του χαρτοφυλάκιου ασφαλείας δια.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. διαπιστώνω ότι η ταλαιπωρία αντί να σου μειώσει την διάθεση για ρίσκο σου την αύξησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. φταίνε τα φάρμακα, μα τι πίνω και δεν σας δίνω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. οταν παραπέμουμε βάζουμε και λινκ βρε......
    για τιμωρία σου λέω ότι η συναγρίδα θα καταναλωθεί στη γειτονιά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. και με τα τρια έρχομαι (διότι το τέταρτο μου την έσπαγε και το παράτησα)!!!! τι εννοεις λινκ?? αφού πάτησα reply

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. πωπωπω! σε νεολιθική εποχή σε βρίσκω! δεν ξέρεις το λινκ? αν θέλω να σε παραπέμψω σε κάποιο δικό μου σχόλιο κάνω αντιγραφή τποθεσίας με κλικ πανω εκει που λέει "5 hours ago" και μετά κάνω εδώ επικόλησση ...π.χ http://vasilismarkakis.blogspot.gr/2014/01/no-2.html#comment-1216374746
    τώρα όσον αφορά τη συναγρίδα, είμαι καλεσμένος απόψε αλλά επιφυλάσσομαι να σου φυλάξω θέση όταν θα πιάσω εγώ καμιά στο ψαροντούφεκο (αν και πιο εύκολο είναι να τα 'κονομήσω" στο ΧΑΑ και να την φάμε στου Αποστόλη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. α!! αυτό εννοείς Συγνώμη Cleo αλλά πατάω επιγραφή και δεν μου το κάνει επικόληση, ( θα πάμε δια της πλαγίας, κ'ανοντας κλικ στην φωτο και στην συνέχεια στο 6 days ago, αναφέρετε η παραπομπή μου) είμαι λίγο πρωτόγονος με την τεχνολογια, !!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. όσο αναφορά την συναγρίδα, σε παιδι και σε τρελό μην τάξης, και επειδή εγώ νιώθω, και τα δυο την έκατσες την βάρκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. don't worry αλλά υπομονή, αργεί το καλοκαίρι, κι όσο για τα κέρδη μάλλον κι αυτά αργούν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή