Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

ΑΦΑΝΤΟΣ Ο ΞΗΡΟΣ (….. ΚΑΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ) !!!

Μετά την ταυτόχρονη απόδραση τους , αγνοείται η τύχη αμφοτέρων …
Τον μεν πρώτο αναζητά η αστυνομία , τον δε δεύτερο, επενδυτές και αναλυτές. Πολύ φοβάμαι ότι το έργο των δεύτερων , είναι δυσκολότερο.
Η πλησιέστερη στήριξη παρέχεται από την διαγώνιο R , αν και έχω την αίσθηση ότι είναι ζήτημα απλά χρόνου να δοκιμαστεί ως στήριξη , η μέχρι πρότινος αντίσταση της τοπικής κορυφής των 1232-1228 μον.
Οι πλησιέστερες σημαντικές αντιστάσεις σύμφωνα με το εβδομαδιαίο και μηνιαίο γράφημα εντοπίζονται πέριξ των 1350 μον. Μακροπρόθεσμος στόχος μας παραμένουν οι 1410 μον. 

59 σχόλια:

  1. Στάθης Παπαβασιλείου9 Ιανουαρίου 2014 - 8:22 μ.μ.

    Καλησπέρα στην συντροφιά.
    Έχουν κάτι κοινό όμως ο Ξηρός και ο ΓΔ.
    Ο μεν ένας είναι κατ'επάγγελμα τρομοκράτης ο δε δεύτερος περιστασιακά.
    Θα σας ενδιέφερε μία παλαιότερη εργασία μου γύρω από την συσχέτιση του ΓΔ με την τρομοκρατία;
    Αν ναι πές τε μου να την αναρτήσω.
    Έχει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία.
    Είναι όμως στα αγγλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι μια μετρηση από το αυτοματο κυματικο συστημα που παρακολουθώ μερικες ημερες τωρα
    Πλεον δειχνει αρκετα πιθανη και γιαυτο την αναφερω
    Τιμη στοχος το 1389 και χρονος επίτευξης /συμφωνα με το κοκκινο καναλι/το τελος του μηνα
    Πιθανη σταση το μπλε καναλι και τα 1317 περιπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα έχει σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον. Αν είναι ήδη δημοσιευμένη
    , αρκεί το link ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://vasilismarkakis.blogspot.gr/2013/12/1400.html

    http://2.bp.blogspot.com/-kdHsuqdotVU/UrlwE-cxYwI/AAAAAAAAQrU/3BIhI7Y7rzA/s1600/GD-23-12-13_4.PNG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όχι δεν είναι το get
    Eiναι και τρελα ακριβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι,αλλα εγω δινω και ...χρονο επιτευξης
    εεεεεεεεεεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο 1316 θελει προσοχη για τυχον βραχυπροθεσμο γυρισμα μιας και ειναι 161,8% απο χαμηλα 1095....Καλησπερα Αλεξ καλησπερα σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασφαλώς και το timing είναι το σημαντικότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπα θρασος είναι χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας.
    Αλεξανδρε μου αρεσει το θρασος.Αν και εγω θα το ελεγα τολμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ... οι βασικές γραμμές (όχι όλες) του δίκρανου είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν κυκλοφορούν σπασμένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπέρα κυρια μου,μαυρα ματια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα παραξενευτώ αν σου πει ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν εχω ψαξει ,και αυτο που εχω είναι παροχη ενός εξαιρετικου φιλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εμπιστοσύνη στον εαυτό του και τις γνώσεις του γαρ θα έλεγα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ετσι είναι οι φίλοι...
    αν και δεν καταλαβαίνω πως και δεν έχει σύμβολα μέτρησης κυμάτων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατι μαυρα ματια??Τι χρωμα ειχαν πριν??
    Παντως εμενα τα ματια μου οση ωρα εβλεπα ΧΑΑ ειχαν γινει τεραστια,απο την εκπληξη.Κοκκινο,πρασινο,κοκκινο πρασινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μη νομιζεις κοκκινιζω και εγω αλλα δεν φαινεται από τα..γενια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυριε Σολων καλησπερα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εχει πολλα templates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αχ νά' ταν η ζήλεια ψώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και που εισαι ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπέρα σας κυριε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι εννοεις???Θα υπαρχουν πιο εντονες συγκινησεις?Να τολμησω να πω,θετικοτερες των προσδοκιων??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δες το γράφημα μου πιο πανω
    Μου είναι δυσκολο να πω με περισσοτερη λεπτομερεια τις αποψεις μου δημοσια
    μηπως παρω κανενα στο λαιμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το γραφημα το ειδα.Τοση ωρα αυτο κοιταζω.Απλα αυριο θα πνιγομαι κυριολεκτικα,,γιατι ελειπα τρεις μερες στην πρωτευουσα,και στο γραφειο θα γινεται της τρελης..Και θελω να εχω μια ιδεα περιπου τι να περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. παρε το mail mου από οποιον το εχει michele/ Μαρκακης/ spand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλα Αλεξανδρε εννοεις να τους το ζητησω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πιο αργα θα ανεβασω ένα ωραιο γράφημα
    Μονο για παρακολουθηση!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μονο με τον Παντελη εχω το μαιλ του,και αυτο γιατι του εστελνα τα κειμενα που τα δημοσιευε στον Γατο,.Οχι χρηματιστηρικα.,μην φανταστεις.κατι τετοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ναι εάν σε ενδιαφερει κατι συγκεκριμενο μπορούμε να το δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ο Παντελης μου εκανε μια εξυπηρετηση/εξαιρετικος ανθρωπος/ και μαλλον θα το εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο.κ. Θα κανω μια προσπαθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συμφωνω.Και τωρα που ημουν στην Αθηνα,δεν καταφερα,να τον ειδοποιησω να βρεθουμε,και το φερνω βαρεως.Ειχα και το βιντεο του θεατρικου εργου να του το δωσω,αλλα πως εγιναν κατι μπερδεματα,στην εταιρια,και δεν μπορεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. για δείτε και κάτι σχετικό με του Αλεξ που μου έστειλε πριν λίγο ένας φίλος.....από αμερική...
    https://www.elliottwavetrader.net/images/charts/full-evg4UCr1HnDDVAbD7gbVo.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν της εχω και καμια αγαπη αλλωστε είναι μονο για να την παρακολουθησουμε
    ΙΝΛΟΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κινητικοτητα στον ομιλο παντως απο τα 0,51 της ΙΝΤΚΑ και εντευθεν..και ΙΝΚΑΤ και hol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δανειακές υποχρεώσεις 515,61 Ίδια κεφάλαια 383,85 P/e 51

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και πολλες μετοχες στις αντιστασεις τους ,παμε μαλλον για αλλαγη φρουρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν σκοπευω να την αγορασω αλλα θα την παρακολουθησω να δω εάν παει 15% παραπανω
    Στη πραγματικοτητα δεν με νοιαζει μια
    Σημα αγορας σημα πωλησης γεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ... σσσστ αυτό είναι μυστικό, χεχε


    Το πιάσαμε το υπονοούμενο μεγάλοι, μεγάλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χεχεχεχεχε
    μου αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ε το μονο παραλογο ειναι γιατρε στο ΧΑΑ ; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ναι,αλλα δεν μ αφηνεις να λεω τα ΦΘΗΝΑ χαχαχαχα.Αστειευομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπερα! Βασιλη οι τιτλοι σου δεν υπαρχουν :) Kατ αρχην να πω μπραβο σε οσους ακολουθησαν πιστα τα σηματα της αγορας κι εμειναν μεσα 100%!!! Εγω μιας κι εβγαλα το 70% εξω την παρασκευη οπως σας ειπα (κλαψ), κι επειδη μ επιασε μια υψοφοβια, προτιμησα τα πιο γρηγορα trade με τη ρευστοτητα μου...Ευελπιστω σ ενα γυρισματακι για να ξαναμπω...για να κοιμαμαι κ ησυχη το βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. http://www.euro2day.gr/ftcom_gr/article-ft-gr/1172201/oi-pithanothtes-gia-hrhmatisthriakh-diorthosh.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή