Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ....




10 σχόλια:

  1. Ας κανω αυτό που γνωριζω καλυτερα
    Μια ωραια προβοκατσια!
    Δηλαδη doc μας λες ότι η ανοδος τελειωσε και ένα σημαντικοτατο πτωτικο κυμα είναι πιθανο να ακολουθησει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά μοιράζομαι μαζί σας τους προβληματισμούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα Βασιλη,καλησπερα Αλεξανδρε και σε ολη την παρεα.Εχω ποσταρει καποιες αποψεις μου,μπορει να σας βοηθησουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Μάριε ...έρχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να βαλω και κανενα ποτακι? χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω λεω να φερω το δικο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβασαι μην σε δηλητηριασω Αλεξ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όχι αλλα εχω ηδη σερβιριστει,/αρκετες φορες/ φουλ long με μοχλευση......καταλαβαίνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να πω ολη την αληθεια αυτό ισχυε μεχρι τις δημοπρασίες οπου ξεφορτωσα μεγα μερος της θεσης ,γιατι
    δεν μου αρεσαν αυτά που εβλεπα και ειπα καλιο 5 και στο χερι παρα το χερι ...απλωμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή