Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

ΕΞΟΔΑ ΧΠΑ

46 σχόλια:

  1. Μπραβο
    Σαφεστατο!
    Εγω βεβαια δεν καταλαβα ...τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.euro2day.gr/news/market/article/1173918/ubs-ti-provlepei-gia-to-q4-ton-elpe-kai-motor-oil.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο μεσημερι.


    Βλεπω Βασιλη,παλι μαθημα εκανες.
    Εγω βεβαια δεν θελω να μαθω για συμβολαια,γιατι μου αρεσει ο τζογος και θα μπλεξω.
    Αστο καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασε Αλεξανδρε.Ριχνω ζαριες στην ιδια την ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αρκεί να μην φέρνεις ντόρτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελικά οι ΗΠΑ ακόμα και για τα δικά μας δελιχνουν ενίοτε το δρόμο βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σολων μου,και ντορτια ,και εξαρες.
    Αλλα παντα χανω με ψηλα το κεφαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δλδ τι πάντα? και με εξάρες χάνεις?!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασε βρε Σολωνα να κανουμε και λιγη πλακα δεν είναι όλα για αναλυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.marketwatch.com/investing/Fund/GREK/charts
    εμένα γιατί δεν με πείθει αυτό το πάνω? μήπως ως άχαρτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχα
    Οχι Σολωνα.Εννοω οτι οταν χανω,χανω παντα με ψηλα το κεφαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυστυχώς πολύ σωστό αυτό.Και με είχαν προειδοποιήσει εμπειρότεροι αλλά .........Πάντως με λίγα και ένα καλό σορτάρισμα ξεκίνησε και η αντεπίθεση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τα παραπανω βαλτα Βασιλη εάν είναι ευκολο στην ετικετα εκπαιδευση ώστε να μην χαθουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εισαι και οργανωτικος βρε ανθρωπε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλησπεραα..
    Αλεξανδρε δεν θυμαμαι ενα προηγουμενο μηνυμα σου αρχες εβδομαδος, ειχες πει που θα ειναι ο δεικτης ,κατα την εκτιμηση σου,ΤΟΣΑ ΞΕΡΩ ΤΟΣΑ ΛΕΩ ,προς το τελος βδομαδος,εαν θυμαμαι καλα.
    Θυμασαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kathi καλησπερα
    Επανελαβε σε παρακαλω το μηνυμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ακυρο ,τωρα εμφανιστηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. …καλησπερούδια σε όλους τους φίλους !
    …thanks Αλεξ! …δυο τρία ποντάκια (…δεκαδικά) περιμένω και μετά
    ξουουου ! ...σήμερα ...ξύπνησα αργά !
    (…με κίνδυνο να μου μείνει ο μουτζούρης στο χέρι…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό ηταν εχθες με στοχο /συνολικα/ το ...500

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θα με τρελανεις.Τι λες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μηπως να την εκανες σιγα σιγα?
    τι ψυχη εχουν αυτά τα ποντακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στον 25αρη βεβαίως βεβαίως κυρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τσεκαρε το mail σου σε 5 λεπτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κυριε μου,αισιοδοξε,για αυτο μου αρεσεις κιολας,για τον γ.δ .σου λεω.
    1330 ΝΟΜΙΖΩ.
    Κοιτα που θα βγεις αληθινος.
    Γεια σου dwk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κάνω συνέχεια refresh αλλά ακόμα δεν βλέπω τίποτες... χαχα
    Καλησπέρα Κύριοι κ αγαπητή Kathi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. …συνήθως έτσι την πατάω…
    (…ωωωχ! …τι κατρακύλα είναι αυτή !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητε μου,καλησπερα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ζητήσατε και θα σας δωθει χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κοίταγα λίγο τα αλογίσια κεφταδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ριξε μια ματια στο ψαρι,οχι κανενα νηρεα το άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να σου πω την αλήθεια δεν βλέπω κάτι φρέσκο, ΜΟΗ που ακούγεται τόσες μέρες πάνω από τα 9, με σπάσιμο 9,40 κοιτάμε προς 12? Μετά ο ΚΑΜΠ ακούμπησε τον 20άρη αλλά αυτό είναι χαρτί Γ'εθνικής... ΟΤΕ πιστεύω είναι ψηλά, ΔΕΗ αν > 11,44 να κυνηγήσουμε το σπάσιμο? Η' μήπως ΑΛΦΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλα γιατι βαζεις δυσκολα??Δεν εχει ονομα?
    Πεσκανδριτσα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εχει
    φαγκρι το λενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή