Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

@ SOLWN....

...δεν ήταν και τόσο αυθαίρετη η F1 !!!!



26 σχόλια:

  1. οι long δεν πρεπει να βιαζονται...οι short να βαζουν τα σωστα σημαδια..δν θελει βιασυνες..κ ουτε απαραιτητο να αγοραπουλας καθε ημερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σας γεια σας
    Βασίλη μου τοποθετήθηκα επί του θέματος ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. solwn • 4 days ago

    βασίλη η κάτω είναι παράλληλη της πάνω? γιατι λιγο αυθαίρετη μου φαίνεται...





    Δεν γνωρίζω άλλη τοποθέτησή σου εκτός από την παραπάνω. Ενημέρωσέ με σχετικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου το ξαναθύμησες μαλλον ΣΚ και εξηγήθηκα σχετικώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές γιορτές να έχουμε με υγεία και να χαιρόμαστε τα αγαπημένα μας χρόνια.Και υπομονή.Κάποια στιγμή στη πολύ χειρότερη περίπτωση κάπου αρχές του καλοκαιριού που μας έρχεται θα μας πει ένα τραγούδι το 1383.Μετά βλέπουμε.Α και όσοι μπορούμε να βοηθάμε όσους έχουν ανάγκη.Και να χαμογελάμε.Θα σας παρακολουθώ.Τα λέμε το 2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελικΆ δεν είσαι και τόσο κακός λύκος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, και καλά Χριστούγεννα σε όλους, με τις καλύτερες ευχές μου, !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές σε όλους και όλες , με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλα Χριστουγεννα και χρονια πολλα σε ολους τους φιλους του μπλογκκκκκκκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το βρήκα Βασίλη...
    http://vasilismarkakis.blogspot.gr/2013/12/ftse25_20.html#comment-1171476089

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης Νάντια μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να είσαι καλά Σωτήρη μου και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οκ δεν το είχα διαβάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ... άστονα βρε να ναι αυτός ο κακός ο λύκος, μην μπερδευόμαστε. Εκτός αν θέλεις να είναι ο καλός ο κακός ο λύκος και γω ο κακός ο καλός ο λύκος. Τι κατάλαβες τώρα για πες μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά Χριστούγεννα σε όλους και όλες


    Υγεία και κουράγιο!


    Βοηθάτε και όσους μπορείτε είναι μεταδοτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επίσης Δημήτρη μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλες γιορτες σε ολους .Με υγεια,χαρα και ευτυχια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ...κουράγιο ως άλλος Όλι Ρεν;


    Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και αγάπη
    Τα κάλλαντα αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επίσης Πάνο, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπερα Χρονια πολλα καλες γιορτες με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να είσαι καλά Παντελή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δεν ξέρω θα ρωτήσω την κοκκινοσκουφίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή