Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Γ.Δ. – ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ RETEST.

Θα επαναλάβω από τα προηγούμενα σχόλια ότι :
"Ενδεχόμενη περαιτέρω υποχώρηση του δείκτη , μέχρι και τα επίπεδα των 1202-1195 μον. θ’ αποτελέσει μία απόλυτα φυσιολογική ( ίσως και αναμενόμενη ) εξέλιξη. Δεν θα θέσει σε κίνδυνο το ανοδικό momentum.
Υπενθυμίζεται ότι ο στόχος του σχηματισμού inverse H&S ( που αποτελεί το βασικό μας σενάριο) είναι τουλάχιστον οι 1275-1283μον. Οι πιθανότητες επίτευξής του είναι 80-90% Θα κινδυνεύσει να ακυρωθεί μόνο σε ενδεχόμενη παραβίαση, της γραμμής του λαιμού (1195 μον.) και των ορίων των ώμων ( 1152-1144 μον.) "
Θεωρώ εξαιρετικά κρίσιμη για την βραχυπρόθεσμη τάση , την γραμμή τάσης S !!!

4 σχόλια:

  1. Να κάνω μια ερώτηση.Απο την άνοιξη 2013 είχα ακούσει από θείο μου χωρίς να μου εξηγήσει ότι θεωρούσε πολύ σημαντικό το νούμερο του 1215 στο γενικό.Θα επιμείνω να μου πεί γιατί στην επόμενη που θα μιλήσω μαζί του.Πάλι θυμήθηκα ότι και ο χρήστης DEll στο καπιταλ είχε αναφέρει το καλοκαίρι αυτό το νούμερο σαν ταβάνι.Και τελευταία διαβάζω από παπαγαλάκια πάλι για αυτό το νούμερο το 1215.Τέσπα εγώ ακόμα με τις φτωχές μου γνώσεις δεν ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ καθόλου γιατί θεωρείται το 1215.Το 410 στον 25αρη ναι.Αλλά το 1215 γιατί?Ξέρω ότι είναι το νέο υψηλό μέχρι στηγμή το 1218.
    Τέσπα ΕΓΩ πιστευω αργά ή όπως ευχομαι γρήγορα θα πάμε εκεί που θέλουμε στο 1370 με 1390 και μετά βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κακε λυκε θα σου απαντησω γιατι εισαι καλος Αυθορμητα και χωρις 2η σκεψη ...αν ρε φιλε εδω τελειωσε το 5αρι που λενε.Ε, τοτε θα εχει καλη διορθωση ...αλλα η ταση ειναι ανοδικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν μάθεις, ενημέρωσέ μας ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ειστε καλά.Αναμφίβολλα στη παρούσα φάση είμαστε σε ανοδική τροχιά.Καμμιά αντίρρηση.Απλά αναρωτιέμαι που στο καλό το είδανε το 1215 για κάτι σημαντικό ταβάνι κλπ.Αυτό ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω εγώ.Ούτε στις γραμμές ούτε στα κύματα.Τέσπα ΔΕΝ σοπευω να ....τρελαθώ.Πάμε για τις 1300 τουλάχιστον του Βασίλη αλλά κυρίωσ για το 2 της Πειρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή