Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013


34 σχόλια:

  1. Καλύτερο δώρο από το να περνάμε μαζί τις γιορτές με την οικογένεια δεν υπάρχει. Πέρυσι τέτοια μέρα η δουλειά με είχε στείλει στο Παρίσι, φέτος με άφησε εδώ να καταλάβουμε ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. Έστω κι αν είμασταν στο γραφείο μέχρι πριν μισή ώρα.

    Να είσαστε όλοι γεροί, όλοι χαρούμενοι, να μας περισσεύει λίγη καλοσύνη και για τους γύρω μας. Τις καλύτερες πραγματικές των ευχών μου και για τους εδώ φίλους.

    Πάμε να πούμε τα κάλαντα τώρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις θερμότερές μου ευχές σε όλους. Βασίλη μου, να είσαι γερός και να περάσεις υπέροχα αυτές τις λίγες ημέρες ηρεμίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης Νικολή μου, την αγάπη μου, να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης καλέ μου φίλε και του χρόνου να είμαστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuon Nataleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pero fra un paio di orette non posso garantire nulla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mi stanno urlando vado a prepararmi ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν πάμε καλά.....


    Βρετανία: Χειρούργος έγραψε τα αρχικά του ονόματός του σε συκώτι ασθενούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους υγεία και χαρούμενες μέρες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΟΒΕΡΗ ΒΡΑΔΙΑ , ΔΕΝ ΤΙΜΑΜΕ ΟΛΑ ΑΛΑ ΠΙΣΤΕΒΩ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΦΑΓΑΜΕ ............ ΤΟ ΡΟΥΔΟΛΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
    Σε ολους υγεια και ευτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ
    Βασιλη, ευχομαι υγεια αγαπη και ευτυχια σε σενα και σε οσους αγαπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα, χρόνια πολλά και καλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους τους φίλους του ημερολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρονια πολλα και καλα σε ολες και ολους
    ιδιαιτερες ευχες στον αγαπητο dr που μας ανεχεται,ελπιζω για πολύ καιρο ακομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά καλέ μου φίλε. Δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι,
    είσαι ο βασικός πυλώνας του Ημερολογίου. Η διαχρονικότητά του εξαρτάται από την
    αγάπη σας . Αυτή είναι ο καταλύτης, η καύσιμος
    ύλη για την πορεία του μέσα στον χρόνο. Όσο πλημμυρίζει αυτήν την μικρή γωνίτσα
    του διαδικτύου , μην ανησυχείς….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ και ανταποδίδω. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Δημήτρη μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επίσης Δημήτρη μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επίσης Βασίλη μου, να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και καλά Δαμιανέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γηπεδο στη Ν. Φιλαδέλφεια!!25 Δεκεμβρίου 2013 - 4:22 μ.μ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Παιχταραδες μ κ απο μένα!

    Αρχιπαιχτη, Αλεξ, ΑΕΚΑΡΑ ολοι σας... Ειστε απαιχτοι:))

    Και τ χρονου μ υγεία κ ιδανικά κέρδη κ ας φορολογηθούν!! Ειμαστε γνωστά τζάνκιες, στο φόρο θ κολλήσουμε;;!!

    Να χαίρεστε τις οικογένειες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου γηεδαρα φιλε μου, χρονια σου πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επίσης Βασίλη μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γηπεδο στη Ν. Φιλαδέλφεια!!25 Δεκεμβρίου 2013 - 7:06 μ.μ.

    Χρονια σ πολλα ολβίνο!

    Τις ευχές μ επισης στην Ολγα.

    Εύχομαι ν είστε ολοι μαζι.

    Θα τ πουμε μ τ νέο έτος, γ καφε στου Βασίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. KAI SE ESENA BASILI TI XALITERES EYXES MOY , TA METAFERO STIN OLGA TO MINIMASOY , ME AGAPI XRONIA POLLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ΥΓΕΙΑ... παντα τέτοια...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επίσης Κώστα μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή