Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

ΔΤΡ- ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ .

Μετά την κορύφωσή του στις 212 μον. , ο δείκτης απώλεσε το 33-38,2% περίπου της ανοδικής του κίνησης από τις 110 μον. Πρόκειται για ποσοστό απόλυτα αποδεκτό από την τεχν. ανάλυση που όχι μόνο δεν εμπνέει ακόμα ανησυχία , αλλά αφήνει ελπίδες για κατάκτηση υψηλοτέρων επιπέδων σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Αρκεί να διατηρηθεί ανέπαφη η ζώνη στήριξης των 178-172 μον. 
Προσέξτε το ενδοσυνεδριακό χαμηλό πάνω στην σημαντικότατη στήριξη του εκθ.ΜΚΟ60 ημ. και το κλείσιμο ακριβώς πάνω στην S1. Ίσως να προϊδεάζει για ανοδική αντίδραση, που όμως δεν θα βελτιώσει την τεχν. εικόνα αν περιοριστεί μέχρι την πρώτη σημαντική αντίσταση των 188 μον.
Για την ουσιαστική βελτίωσή της απαιτείται η διαδοχική υπέρβαση της R και στην συνέχεια της τοπικής κορυφής των 200 μον. , που όμως μάλλον δύσκολα θα επιτευχθεί κατά το εγγύς μέλλον. 

4 σχόλια:

  1. http://www.capital.gr/News.asp?id=1925476 Για να δουμε,οι αναμενομενες "νομοτεχνικες" βελτιωσεις θα ερθουν ελπιζω.Αφου σχεδον ειχα πεισει και τον Αλεξ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμενα με ξερεις ότι τα παιρνω στο κρανιο με τέτοιες αλητεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου πω ,χρονια τα παιρνω στο κρανιο.Με κυβερνωντες ,αντιπολιτευομενους,δημοσιογραφους,με τον εαυτο μου ,με τους φιλους μου.Αλλα οφειλω ενα ευχαριστω στην πολυετη ενασχοληση με την αγορα,γιατι εκτος απο καποιες υλικες αναγκες που μου καλυπτει κατα καιρους ,με εμαθε να ..προσπαθω να ειμαι ψυχραιμος,να συμπεριφερομαι χωρις την..οργη μου ,να σκεπτομαι πισω απο το προφανες ,να ποδηγετω την ευφορια μου .Αυτο ειναι το μεγαλυτερο κερδος μου bottom line..ε και που γνωρισα ολους εσας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή