Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

ΓΔ. - ΑΝΑΣΤΑΤΗ Η ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ !!!

Στην «πόρτα» της αγοράς θα σας υποδέχεται το «πόθεν έσχες», της δε πώλησης ένας διπλός , άδικος, παράλογος φόρος….καθώς καθιερώνει άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για Έλληνες και ξένους επενδυτές, (απαλλάσσοντας τους Έλληνες θεσμικούς ), τη στιγμή που το 92% των Ελλήνων μικρο- επενδυτών  κατέχουν μέσο χαρτοφυλάκιο κάτω των 9.000 ευρώ.


Οι φόβοι μας ότι ο φόρος υπεραξίας θα εγείρει αυτόματα και θέμα πόθεν έσχες , μάλλον διαψεύδονται. Αναμένουμε και τις εγκυκλίους που θα αποσαφηνίσουν πλήρως το τοπίο. 

24 σχόλια:

  1. Σωστα το θετεις Βασιλη και πολυ ευγενικα τους χαρακτηριζεις.
    Νομιζω οτι η ταφοπλακα του χρηματιστηριου μπηκε σημερα.
    Δεν νομιζω πλεον να αξιζει η ενασχοληση με την εδω αγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... για τους remote members, τι ξέρουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο εσύ κι’ εγώ τους ενδιαφέρουμε …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λυπάμαι και για εμας αλλα κυριως για τους εργαζομενους στον κλαδο και σεβομενος το χωρο δεν θα πω τιποτε αλλο για το θεμα,παρα μονο ότι η μη υπαρξη αφορολογητου οριου είναι το καθοριστικο σημειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν μετρήσουν πάντως και τα "κέρδη" μου της τελευταίας τριετίας θα αργήσουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να μου πάρουν φόρους υπεραξίας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα,θα προτεινα να περιμενουμε την διαταξη οταν κατατεθει.Ακομα και επι κατατεθειμενης διαταξης ,μπορουν να υπαρξουν τροποποιησεις.Ετσι ωστε να κρινουμε συνολικα.Θεωρω υπερβολικες τις ..σκεψεις του φιλτατου broker 1 ,καθως κατα την γνωμη μου τα επομενα 4-5 χρονια,το ελληνικο χρηματιστηριο θα γραψει στρατοσφαιρικες αποδοσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με 15% από το πρωτο euro θελει άλλες τακτικες που από εμας τους παικτακους μπορουν να εφαρμοστουν αλλα θα τιναξουν την αγορα στον αερα!!!!!!!
    αλλα όπως ειπες ας περιμενουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι συμφωνω,αλλα επειδη βλεπω λεπτομερειες μονο για την ημερομηνια πρωτης κτησης και γνωριζοντας οτι στις διαδικασιες ειθισται -τελευταια στιγμη και αναλογα με τις αντιδρασεις-να αλλαζουν πραγματα ,γιαυτο δεν βιαζομαι.Με ξερεις αλλωστε Αλεξ πως λειτουργω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εννοουμε καποιες από τις ιστορικα υψηλότερες που εχει δει η αγορα ,για τα επομενα δυο ,τρια χρονια πριν το οριστικο λουκετο
    γιαυτο θελουν να μας διωξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εννοω αποδοσεις παρομοιες με αυτες των ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΜΥΤΙΛ ΦΦΓΚΡΠ-ΠΡΟΦ -ΓΕΚ απο τα χαμηλα ..ισως οχι σ αυτα τα χαρτια πια, αλλα και σε αλλα διαμαντια. Πιθανη ΓΕΡΗ διορθωση που περιμενω,απο καποια επιπεδα, ισως δωσει ευκαιρια και σ αυτα τα χαρτια ,για ..παρομοιες αποδοσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα περι οριστικου λουκετου δεν υπαρχουν.Αλλα εισαι ευφυης,κατι που ηδη μου ειναι γνωστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν θα συμφωνησω περι κλεισιματος ...εχει λαθος ο broker1..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Γρηγόρη, που το εντοπίζεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγω είμαι ο Αλεξανδρος και η γνωμη που εφραχζω είναι η προσωπικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε ποιο σημειο ; χαχα .Απλα κανω τη σκεψη,λεω δηλ ο ΦΡΛΚ με τον οποιο ασχολουμαι επι χρονια και τον ειχα και στα 12 ευρω,μηπωςδεν ξερω ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ και ποιος ειναι ΤΩΡΑ στα 4;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ είμαι ο Βασίλης …και είμαι καλά….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και εγω ειμαι καλα ειμαι ο Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν είναι αστειο,ειναι προσβλητικο να μου φορτωνουν την μεταφορα της γνωμης ενός αλλου/ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟΥ/ανθρωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν ηθελα να σε προσβαλω καταλαβα λαθος(νομιζα οτι μετεφερες την γνωμη του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγώ είμαι τόσο καλά που ....σου εφτιαξα ποστάκι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αλλα συνεχιζω να πιστευω .. οτι δεν θα κλεισει το μαγαζι .εξαλλου ολη η συζητηση βασιζεται σε εικασιες που μπορει να περιεχουν μεγαλο ποσοστο λαθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή