Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΑΣΗ Η ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ WARRANTS ΤΗΣ ALPHA BANK ?

Αναμένω τεκμηριωμένες τις απόψεις σας στις εξής περιπτώσεις ...

Είμαι αισιόδοξος !!! Η Ελληνική οικονομία αργά αλλά σταθερά θα ανακάμψει.
  • Έχω χρήματα για την εξάσκηση των warrants.
  • Δεν έχω χρήματα. Να την χρηματοδοτήσω με πώληση των μετοχών , των warrants ή και των δύο ?
Δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Η Ελληνική οικονομία θ’ αργήσει ν’ ανακάμψει.
  • Έχω χρήματα για την εξάσκηση των warrants.
  • Δεν έχω χρήματα. Να την χρηματοδοτήσω με πώληση των μετοχών , των warrants ή και των δύο ? 
Προσωπικά , θα καταθέσω την άποψή μου αμέσως μετά την καταληκτική ημερομηνία της 10/12 γιατί δεν επιθυμώ σε καμία περίπτωση να επηρεάσω έστω και στο παραμικρό τις αποφάσεις σας.

64 σχόλια:

  1. Ισως.Οσοι πάντως απαντήσουν θετικά και ΚΥΡΙΩς αρνητικά θα χαρώ με ποια λογική το πιστευουν..Αλλά στους τραπεζίτες και στους πολιτικούς μας ανεξάτητων πολιτικών φρονημάτων ΔΕΝ τους έχω εμπιστοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "...εξασκώντας τα warrants πρακτικά μειώνουμε την έκθεσή μας στην μετοχή , δεν την αυξάνουμε.!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστό!Να ρωτήσω μόνο τι ΕΙΔΟΥΣ warrants είναι αυτά?Κάπως έτσι με ρώτησε Αμερικάνος φίλος που ασχολείται με τις αγορές και δεν ήξερα να του απαντήσω.Και το Δεκέμβρη του 2018{τελευταία μέρα ασκησης τους}ξέρουμε πως θα είναι το χαα και οι τράπεζες.Απο το 2019 και αργότερα πιστευουν κάποιοι οτι η ελληνική αγορά και όλο το Ευρωπαικό τραπεζικό σύστημα θα είναι πραγματικά ΤΑΥΡΙΣΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κάτοχος warrants, που τα έχει λάβει μέσω της AMK και έχει μηδενίσει τη θέση του στη μετοχή, πρακτικά δρα ως venture capital στην εταιρεία με μηδενικό ρίσκο (ίσως και με κάποιο κέρδος από την πώληση των μετοχών σε υψηλότερη τιμή από αυτή της αύξησης).

    Η αξία των warrants δεν είναι βρίσκεται στο δικαίωμα αγοράς μετοχών (σε κάποια τιμή – αδιάφορο) , αλλά στην πιθανότητα να βρεθούν ενδιαφερόμενοι αγοραστές της τράπεζας (παλαιοί ιδιοκτήτες, νέοι – αδιάφορο) που θα θέλουν να αποκτήσουν το 50% +1 του μετ κεφ.

    Κάτι τέτοιο αναγκαστικά περνάει μέσα από την αγορά warrants, εφόσον αυτά αντιπροσωπεύουν την δυνατότητα απόκτησης του 50% μετ κεφ +1 μετοχή. Συνεπώς, η αξία των warrants αυξάνει όσο το ΤΧΣ διακρατεί το 50% μετ κεφ +1 μετοχή και η εξαγορά είναι αδύνατη χωρίς την αγορά warrants.

    Αν το ΤΧΣ κάνει δημόσια (προαιρετική) προσφορά για εξαγορά warrants (πρακτικά λιγοστέψουν μετά τη διαγραφή τους) και το placement που θα ακολουθήσει εξακολουθεί να μην ρίχνει στο free-float το 50% μετ κεφ +1 μετοχή (που είναι και το πιθανότερο), τα warrants θα αυξήσουν την αξία τους (η μετοχή λογικά θα υποφέρει).

    Αν το ΤΧΣ μειώσει την τιμή εξάσκησης, τα warrants θα επωφεληθούν (η μετοχή θα υποφέρει).

    Αν τελειώσει η οργανωμένη περίοδος εξάσκησης (όποιες και αν είναι οι περίοδοι-αδιάφορο), η (εξ)αγορά της τράπεζας περνάει και πάλι μέσα από τους κατόχους warrants (το ΤΧΣ δίνει seniority στους κατόχους warrants).

    Σε κάθε περίπτωση, αν το free-float της μετοχής φτάσει (με οποιοδήποτε τρόπο-αδιάφορο) το 50% μετ κεφ +1 μετοχή, τα warrants χάνουν το νόημά τους και η αξία τους μειώνεται (μηδενίζεται).

    Γιατί όμως συνδέεις τη μετοχή με το warrant;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ενδιαφερον το ερώτημα κ με σωστο timing, θα προςπαθηςω να στείλω κάτι σχετικο αργά το βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα,


    εγώ που άργησα να ρθω, πιστεύω να το γλίτωσα το διαγώνισμα. Άσε που η ερώτηση είναι και εκτός ύλης (ελπίζω δηλαδή γιατί δεν έχω ιδέα), χεχε.


    πειρρρρρρρρρρρρρρρ (συγγνώμη μου ξέφυγε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ... επίσης αν σας ενδιαφέρει, θα καταθέσω την άποψη μου, μία ώρα μετά αφού την καταθέσει ο Βασίλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πυρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω ξερω την αποψη του Βασιλη συνεπως δεν ειναι σωστο να εκφρασω αποψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όχι, ρε γαμώτο και στην αρχή είπα να πω αυτό,

    τη δικαιολογία μου, πως την βλέπεις, θα πιάσει; (χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ... αν μου την πει ο Βασίλης, να ξέρεις ότι θα σε καρφώσω, θα πω ότι εσύ με παρασέρνεις, χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αφου εσυ το ειπες πρωτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η προσπαθεια μετραει αλλα... ΤΗΝ ΕΚΑΤΣΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν έχει σημασία, θα πετάξω λάσπη εδώ και εκεί, στο τέλος θα τα μπουρδουκλώσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δηλαδή πηγαίνει στον μόνο που αποδεδειγμένα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον τουρισμό υψηλού επιπέδου. Αν ισχύει, καλή απόφαση, αν και ελληνικής και πάλι κοπής (φιλία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προσωπικά έχω μια μικρή κερδοσκοπική θέση στα ΑΛΦΑΤΠ,
    υπάρχει όμως συγγενικό μου πρόσωπο που έχει μια σεβαστή θέση και τον
    πρήζουν από τη χρηματιστηριακή του να τα ασκήσει. Οπότε το θέμα δεν μου είναι
    τελείως αδιάφορο, μάλιστα αύριο το πρωί έχουμε συνάντηση γι αυτό το θέμα.

    Στα επιμέρους τώρα:

    Ας υποθέσουμε ότι έχω τα λεφτά και μπορώ να συμμετέχω άνετα
    στη διαδικασία.

    Για ποιο λόγο όμως να το θελήσω? Για να αποκτήσω μεγαλύτερη
    έκθεση στην τράπεζα ? Αφού τα warrants μου προσφέρουν την ίδια περίπου μόχλευση
    για τα επόμενα 4 χρόνια. (λίγο λιγότερο μιας και το ΤΠΔ έχει δικαίωμα να
    αλλάξει «μονομερώς» τους όρους και να πουλήσει νωρίτερα και φθηνότερα)

    Έτσι κι αλλιώς η τράπεζα, κάθε μορφή κερδοφορίας που θα
    έχει, θα την κατευθύνει στις προνομιούχες
    μετοχές Αλογοσκούφη, στα ομολογιακά που έχει, στις επισφάλειες, κλπ. Μέρισμα ή επιστροφή κεφαλαίου θα αργήσει να δώσει. Άρα ποιος ο λόγος να προτιμήσει
    κάποιος την κοινή μετοχή από τη μόχλευση των warrants?

    Αν η πραγματική οικονομία αρχίσει να πηγαίνει καλά, περάσουμε
    σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης και τα κέρδη των τραπεζών αρχίσουν να αυξάνονται,
    το ίδιο δεν θα κάνουν κι αυτά των εμπορικών πχ επιχειρήσεων ή των κατασκευών ?

    Οι ξένοι όμως τι θα κάνουν?


    ΟΚ υποθέτω ότι είμαι η Baupost και έχω ΧΧΧ αριθμό μετοχών
    και ΧΧΧ αριθμό δικαιωμάτων. Ακόμα και αν το discount που θα υπάρχει μεταξύ τρέχουσας
    τιμής και του κόστους εξάσκησης (ratio * price) + αξία δικαιώματος που χάνεται
    λόγω εξάσκησης, μήπως είναι πιο ασφαλές (σε
    ένα προϊόν που λίγοι γνωρίζουν) να διακρατήσω τα warrants από το να πληρώσω από
    την τσέπη μου για να πάρω κάποιο σεβαστό ποσοστό αλλά όχι απαραίτητα τον έλεγχο
    ή θέση στο ΔΣ της τράπεζας. Δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος θεσμικός θέλει να
    πάρει στα χέρια τους τις τύχες της τράπεζας, -θεωρώ πως όχι μιας και υπάρχει
    ακόμα η Eurobank στο τραπέζι-. Έτσι κι αλλιώς και τώρα με τα warrants,
    θεωρητικά ελέγχει το ποσοστό που θέλει αφού μπορεί σε επόμενο εξάμηνο αν όλα
    έχουνε πάει θετικά για τις τράπεζες να τα ασκήσει. ΟΚ θα έχει επιβάρυνση 1% στη τιμή εξάσκησης,
    μικρό το κακό θα έλεγα.

    Και οι ΣαλλοΚωστοπουλοΤουρκολιάδες ? Η λογική λέει ότι δεν ασκήσουν τίποτα τουλάχιστον
    από την πρώτη φορά. Θα θελήσουν πρώτα να
    αποκρυσταλλωθούν κάποιοι νόμοι, παράμετροι, εποπτείες, μαυρόπετρες, να έχουν
    πιο θετικά νέα από επισφάλειες και επιστροφή στην κερδοφορία για να ασκήσουν τα
    δικαιώματα αυτά, να δουν μια σταθερότητα στην κοινωνία και πολιτική για να
    αποφασίσουν να βάλουν τα ωραία λεφτάκια τους από την τσέπη τους. Τόσα άλλωστε
    γράφτηκαν για πιθανή μετατροπή προνομιούχων σε κοινές … (είδατε τις ονομαστικές
    τους αξίες?), για επαναγορά δικαιομάτων κλπ.

    Έτσι κι αλλιώς είτε έχουν 4% είτε 24% αυτοί τρέχουν το
    μαγαζί τους, ελάχιστα πράγματα άλλαξαν σε μισθούς και προνόμια που είχαν. Άσε
    που μερικοί μπορεί να χαίρονταν αν ερχόταν κάποιος ιππότης για να τους πάρει
    την τράπεζα. Αρκετές σκοτούρες είχαν τόσα χρόνια. (Μπορεί μετά να γίνουν αγρότες και να κυνηγάνε
    την έκταση στο ελληνικό για να βάλουν ραπανάκια….)

    So what ?

    Προσωπικά σκέφτομαι ως εξής:

    Είμαι αισιόδοξος + έχω τα λεφτά που χρειάζεται η εξάσκηση>>
    καμία κίνηση ή μείωση θέσης μετοχών που
    έχω στα χαρτοφυλάκιο αφού πιθανή άσκηση και εισαγωγή νέων μετοχών ενδεχομένως
    να έφερνε προσωρινή πίεση στη μετοχή αλλά και στο δικαίωμα. (θα εξαρτηθεί από
    το ποσοστό εξάσκηση)

    Δεν είμαι αισιόδοξος ?
    Κλάφτα Χαράλαμπε….. Καμία άσκηση
    δικαιωμάτων, αντιθέτως θα εξέταζα αν όλη η θέση μου –τουλάχιστον αυτή των
    μετοχών- θα έπρεπε να φύγει.



    Αυτά προς το παρόν.

    Θα με ενδιέφερε πάντως να διαβάσω και τις δικές σας
    γνώμες. Αν κάποιος σέβεται την ανεξάρτητη απόφαση των πελατών τους, καταλαβαίνω
    γιατί δεν θέλει να εκφραστεί ανοιχτά ακόμα, θα μπορούσε ίσως να μου στείλει
    κάποιο email alexandratos2019@gmail.com για να καταλάβω και το δικό του τρόπου
    σκέψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειναι να μην μιλησεις εσυ,οχι τιποτα αλλο ,αλλα λες και πολλα σωστα.Καλησπερα σε ολους.
    1) Ειμαι αισιοδοξος 2) Σιγα μην δεν το ξερατε 3) Αν ειχα τα ΑΛΦΑΤΠ δεν θα εκανα καμια εξασκηση για πολλους λογους,ομως δεν εχω 4) Εχω τα αλλα 2 5) Αισθανομαι μια ..ανακουφιση γιατι επεμεινα πολυ το καλοκαιρι ..ρισκαροντας κατα καποιο τροπο.Το γεγονος οτι βρισκονται 100% πανω με κανει να αισθανομαι καλυτερα και οχι τοσο για τα προσωπικα μου κερδη.Επι της ουσιας παντως δεν θα τοποθετηθω ακομα,οπως σωστα κανει και ο Βασιλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήμουν σίγουρος ότι θα λάμβανες την σωστή απόφαση….
    Ήμουν σίγουρος ότι εσύ θα τα περιέγραφες πολύ καλύτερα από μένα…
    Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να σε έχουμε στην παρέα μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λοιπον Βασιλη αφου χαμογελας (κ δε με βριζεις) θα σου απαντησω βασιζομενη στην παραμετρο που δεν εθεσες..

    - Ειμαι κερδοσκοπος! Πουλαω τις μετοχες μου εδω, ασκω ισοτιμα warrants, κ κραττω να υπολοιπα για μελλοντικη ΙΣΩΣ εξασκηση.. (νομιζω ειναι περιτο να εμβαθυνω στο γιατι ειναι καλυτερο να εχω warrants παρα μετοχες αυτη η στιγμη)..Αν η μετοχη ειναι υψηλοτερα, ξαναπουλαω κ μενω μονο με τα warrants κ με το κερδος μου..
    -Ειμαι πολυ κερδοσκοπος!!!! Πουλαω τις μετοχες μου εδω, δανειζομαι οσες μετοχες μπορω να ασκησω με τα warrants μου, τις πουλαω κι αυτες, ασκω τα warrants, κι επιστρεφω τις μετοχες στην ετεσεπ.....Και μενω μονο με το κερδος μου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ήμουν σίγουρος ότι θα λάμβανες την σωστή απόφαση….
    Ήμουν σίγουρος ότι εσύ θα τα περιέγραφες πολύ καλύτερα από μένα …
    Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να σε έχουμε στην παρέα μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Moody's upgrades Greece to Caa3, outlook stable

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΩΡΕ ΜΠΡΆΒΟ! Γερακίνα σκέτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα σε ευγνωμονεί η χρηματιστηριακή σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. To government bond rating aναβαθμιζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αυτή είναι ανάλυση!
    με βοήθησε να καταλάβω πόσο δεν ξέρω τι μου γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ela ta gkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γεια σου ρε mike με τα νεα σου
    υποσχομαι να μη σε πριζω για ΔΥΟ ολοκληρες μερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οκ δεν πειραζει μια χαρα..σιγα-σιγα τα θελουμε.Α και συγχαρητηρια για την..κερδοσκοπικη και πολυ κερδοσκοπικη σου αποψη! Παρασκευη βραδυ γινονται οι δουλειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. δεν παιζονται οι γυναικες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. https://www.moodys.com/research/Moodys-upgrades-Greeces-government-bond-rating-to-Caa3-from-C--PR_287652?WT.mc_id=%40moodysratings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. σε παραδεχομαι,εισαι ψαγμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βαζε πιο πολλες σε καθε αναβαθμιση,να γλυτωσω κανα -δυο μηνες συγκεντρωτικα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τα ονειρα τζαμπα ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγω αλλο σκεφτομαι... ε ρε αναβαθμισεις που εχουμε μπροστα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. - "...και το ΤΠΔ έχει δικαίωμα να αλλάξει «μονομερώς» τους όρους και να πουλήσει νωρίτερα και φθηνότερα". Ναι, αλλά σε κάθε περίπτωση πρώτα είναι αναγκασμένο να ρωτήσει τους κατόχους warrant (seniority). Σε κάθε περίπτωση η μόχλευση είναι εξασφαλισμένη. Μάλιστα η μόχλευση 'μεγιστοποιείται/ενεργοποιείται' στην περίπτωση μείωσης της τιμής ή μέτρων πρωθύστερης άσκησης.

    - Τα hedge κάνουν hedging. Δεν θέλουν να είναι ιδιοκτήτες σε καμία επιχείρηση. Αυτό που στοιχηματίζουν είναι ότι σε κάποια στιγμή, κάποιοι (παλιοί, νέοι, etc.) θα θελήσουν να είναι ιδιοκτήτες. Και αυτό περνάει αναγκαστικά μέσα από αγορά των warrants (που αντιστοιχούν τουλάχιστον στο 50%+1 μετ. κεφ.).

    - Η πορεία της ελλ. οικονομίας (της πραγματικής ή της χρηματιστηριακής;) και η ρευστότητα του κατόχου warrants δεν αποτελούν κριτήρια της απόφασης άσκησης ή μη. Τα warrants είναι εργαλεία στοιχηματισμού ότι θα βρεθούν μελλοντικά ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες. Και μάλιστα με μηδενικό κόστος (αφού μοιράστηκαν δωρεάν) και με μηδενικό πλέον ρίσκο (αφού η πώληση των μετοχών της ΑΜΚ έφερε και άμεσο κέρδος). Η πορεία της οικονομίας (της πραγματικής;;; :-) ) ίσως να είναι παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει τους δυνητικούς αγοραστές της τράπεζας (αν και οι δυνητικοί ιδιοκτήτες μάλλον έχουν όχι και τόσο ορθολογικά κριτήρια και μάλλον ‘πολικά’), όχι τον κάτοχο warrants. Σύμφωνα με αυτό το σκεπτικό η ρευστότητα του κατόχου είναι άσχετος παράγοντας.

    - Συνολικά, εφόσον: 1. το warrant αντιπροσωπεύει δικαίωμα και όχι υποχρέωση, 2. είναι μέσο στοιχηματισμού εύρεσης μελλοντικών ιδιοκτητών, 2. προσφέρει seniority έναντι
    άλλων μετόχων, 3. προσφέρθηκε εντελώς δωρεάν στην ΑΜΚ, ο χρόνος εξάσκησης θα πρέπει να είναι ακριβώς: ποτέ. Μόνο ο χρόνος πώλησης μετράει. Και αυτός έχει τελείως διαφορετικούς παράγοντες (πχ σχέση ρυθμού αύξησης free-float με μετοχές του Ταμείου).

    - Δεν αντιπροσωπεύω κανέναν πελάτη, παρά μόνο την αφεντομουτσουνάρα μου. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Νίκο σε ευχαριστώ, κι εμείς προσπαθούμε να καταλάβουμε τι θα κάνουμε.

    Προβληματίζομαι λίγο μήπως παίζουμε τον μουτζούρη, "σε ποιον θα μείνει" η τράπεζα. Μακάρι να βρεθεί κάποιος μεγάλος να θελήσει να πάρει την τράπεζα, το προτιμάω από το να έχω μια οικογένεια με 4% που να κάνει ότι θέλει.

    Να εξηγήσω λίγο πως σκέφτομαι το «μονομερώς» που ανέφερα.

    Αυτή τη στιγμή το ΤΧΣ (κράτος) έχει κάνει την ανακεφαλαιοποίηση με τους όρους που ξέρουμε, αναλογίες και κόστος ανα warrant κλπ.

    Έχουμε μπροστά μας όμως τον γρίφο των προνομιούχων.

    Έρχεται πχ το κράτος ή η Τρόικα και σου λέει ότι οι προνομιούχες μετοχές του Αλογοσκούφη δεν θα ανανεωθούν αλλά θα μετατραπούν σε κοινές. Με την ονομαστική τους αξία πολλαπλάσια της κοινής θα εκδοθούν αντίστοιχα πολλαπλάσιες
    μετοχές που κι αυτές θα περάσουν με την σειρά τους στα χέρια του ΤΧΣ.

    Κεφάλαιο προνομιούχων μετοχών:

    ΑΛΦΑ = 940 εκατ.
    ΕΤΕ = 1350 + 50 FBB = 1400 εκατ.
    ΠΕΙΡ = 750 εκατ.
    ΕΥΡΩΒ = 950 + 225 ΤΤ + 80 Proton = 1255 εκατ.

    http://www.bankwars.gr/2013/11/%CE%9A%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%87%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%81/


    Άρα εγώ που είμαι κάτοχος μετοχών και warrant έχω μπροστά μου ένα (πιθανό) σεβαστό dilution.

    Από την άλλη, αυτό μου δημιουργεί μια προσδοκία ότι έτσι το ΤΧΣ θα αναγκαστεί να
    ζητήσει πίσω τα warrants γιατί τέτοια τεράστια αλλαγή των όρων του παιχνιδιού όλο και κάποια δικαστική διαμάχη θα επιφέρει μιας και τα ξένα τζάκια δεν έχουν το
    μέγεθος των ελλήνων μικρο-ομολογιούχων.

    Ποντάροντας σε αυτό το σενάριο, η τιμή των warrants θα πρέπει να ανέβει, μιας και
    η θεωρητική τιμή έναρξής τους ήταν πολλαπλάσια από τη σημερινή…..δεν λέω ότι θα
    πάει εκει πάνω αλλά δεν βρίσκω λόγο να πιέζεται όσο δεν πλησιάζει επικίνδυνα ο
    χρόνος λήξης τους.

    Αν μετατραπούν τελικά, το ΤΧΣ θα έχει μειώσει ακόμα περισσότερο την τιμή κτήσης του, θα έχει αυξήσει συντριπτικά το ποσοστό του, θα μπορεί να διαθέτει πακέτα τραπεζών όπως έκανε πριν λίγο καιρό η Millennium με το ποσοστό της στην ΠΕΙΡ.

    Με σενάρια και συνομωσίες, μπορεί να κυνηγάω την ουρά μου, αλλά πάλι θα επέλεγα να μην συμμετέχω στην 1η εξάσκηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα, καλό Σ/Κ και χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα.

    Τα είπαν όλα οι επαίοντες οπότε οι μη σχετικοί καλύτερα να σιωπούν

    Πριν απ' όλα δεν έχω καμία έκθεση στην ΑΛΦΑ και τα warrants της, παρά μόνο στην ΠΕΙΡ και τα warrants της, οπότε δεν ενδιαφέρομαι για την πρώτη, κυρίως γιατί νομίζω ότι η δεύτερη είναι διαφορετική περίπτωση (σωστό ή λάθος;)

    Αισιόδοξος δεν είμαι (ειδικά τα 3-4 τελευταία χρόνια) και δεν έχω (ούτε θέλω) να διαθέσω άλλα χρήματα ...οπότε τι μένει; Κερδοσκοπικό παιχνίδι δεν είναι; Λίγο πριν την εξάσκηση λοιπόν... εκποίηση και των δύο (μετοχής και warrants) και αναμονή να καθίσει η σκόνη και να πάρουμε μια "γεύση" (σωστό ή λάθος;)

    Και αφού είναι Σ/Κ ...χαλλαραααά.. (για τον Αλέξανδρο το παρακάτω)

    http://newpost.gr/post/299354/h-30xronh-ekrhktikh-panemorfh-syntrofos-toy-73xronoy-al-patsino
    Οπότε έχω ΠΟΛΥΥΥΥ χρόνο μπροστά μου

    Η μόνη απάντηση που δεν δέχομαι είναι ...Ναι, αλλά εσύ δεν είσαι ΑΛ Πατσίνο (την έδωσε ήδη η σύζυγος χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πήγες κιόλας 73 ? (χαράς το άλογο που είναι δίπλα στον άλλο....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τώρα που είπες βουνά...μια ορειβασία πρέπει να πάμε με τον Αλέξανδρο (εύκολη θα είναι Αλέξανδρε...για αρχή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εγώ τον Αλέξανδρο τον θέλω για τις χρηματιστηριακές κορυφές, αν είναι να επιλέξετε βουνό θα τον βάλω να μου κάνει ιδιαίτερα στο καταφύγιο ή την ταβέρνα την ώρα που εσείς θα ανεβαίνετε. Υπόσχομαι να σας έχω ζεστό καφεδάκι μόλις φτάσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νικολή μου, λές :
    “….Η πορεία της ελλ. οικονομίας (της πραγματικής ή της χρηματιστηριακής;) και η ρευστότητα του κατόχου warrants δεν αποτελούν κριτήρια της απόφασης άσκησης ή μη. Τα warrants είναι εργαλεία στοιχηματισμού ότι θα βρεθούν μελλοντικά ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες…..”

    Α)Το αν θα υπάρξουν «μελλοντικά ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες» εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την πορεία της οικονομίας.
    Β)Η ρευστότητα αποτελεί για τον μικροεπενδυτή , την κρισιμότερη παράμετρο στην απόφασή του για την άσκηση ή μη των warrants. Αυτούς εκπροσωπώ , σε αυτούς απευθύνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. SOTARK :
    Βασίλη καλησπερα, κατι έχω κάνει με την συνδεση μου, και φαινεται πως δεν εχω προσβαση, για αποστολη σχολιου, γι΄αυτό σου στελνω την αποψη μου με mail.
    Την απαντηση για το αν συμφερει, η εξασκηση των warrant της ΑΛΦΑ, θα την δωσει η αγορα, τις ημερες πλησίον της εξάσκησης.
    Αν η τιμη της μετοχης, διολυσθησει, προς την τιμη της εξασκησης, ΣΥΜΦΕΡΕΙ η εξάσκηση, διοτι θα εχεις το λιγοστό κερδος απο την υπαρχουσα τιμη στο ταμπλό, με την προσδοκία πως στο μελλον, ισως καποια στιγμη, ανακαμψη η τιμη της μετοχης, γραφοντας υπεραξια.
    Αν ομως η τιμη της μετοχης, διακρατηθει στα παρόντα επίπεδα, ή πλησιων της τιμης των 0,61, ειναι ΑΣΥΜΦΟΡΗ η εξασκηση, διοτι, καθίσταται σαφές, οτι οι αντοχες της μετοχης της ΑΛΦΑΣ, στην παρουσα, πολιτιοικονομικη συγκυρια, υποκρυπτουν, προσδοκίες, για την εκτόνωση της κρισης, και σαφως το προσεχές εξάμηνο(επομενη περιοδος), η τιμη της μετοχης, αφενός και θα βρισκεται σε υψηλοτερα επιπεδα, η τιμη όμως του warrant, θα εχει πολλαπλασιαστει, και η πωληση του τοτε θα επιφερει στον κατοχο, πολλαπλασια κερδη, (ενεκα της ζητησης), απο το κερδος της οποιας εξασκησης, καλο σας βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστούμε Σωτήρη, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το ένα βεβαίως δεν αναιρεί το άλλο...νους υγιής κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι αυτονόητο αλλά να επισημάνουμε ότι, η πορεία της τιμής
    της μετοχής θα εξαρτηθεί σημαντικά από το ποσοστό συμμετοχής στην άσκηση των warrants !!!
    Επομένως μέσα σε αυτά τα πλαίσια, συμφέρει τον μέτοχο ( μικρό ή μεγάλο) η όσο
    το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. το πλειοψηφικο πακετο ειναι τα warrants δηλ το ΤΧΣ δηλ. η ΕΚΤ η οποια ενδιαφερεται να το πουλησει λιαν συντομως και για να το πουλησει πρεπει η τιμη να ειναι δελεαστικη για τον αγοραστη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα...καταρχην χρονια καλοτυχα σε οσους κ οσες γιορτάζουν...κατα δευτερον...δν έχω ιδέα γιατι δν έχω ασχοληθει κ ουτε θα ασχοληθω...γιατι? επειδη δν έχω καμμια απολυτως εμπιστοσύνη στο συστημα....γιατι? επειδή θυμάμαι πως χειρίστηκαν την πρώτη φάση της διαδικασίας με τον λαγό κ μετά το χώσιμο που εκαναν σε όσους νομιζαν οτι θα επαναληφθει ακριβως το ίδιο..για αυτο ακριβως...δν διασφαλιζεσαι καθολου τι θα γινει με την ΑΛΦΑ...κ με τις επόμενες..εγω τα ελεγα σε φίλους αλλα δν άκουσαν...καλη τύχη σε όσους παίξουν με αυτα...κ καλα κέρδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 1. Υπάρχει απάντηση από τώρα για τα 2 "σωστό η λάθος" που ανέφερα πριν;

    2. Ισχύει (για το συγκεκριμένο προϊόν) η ρήση του παππού...
    http://thepaper.gr/tag/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%AD-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B9/

    ...ή έχει ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο;

    3. Ή θα πρέπει να περιμένουμε ένα μήνα για τις απαντήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γεράκι μου δεν είχα κάνει refresh...δεν θα το έγραφα το παραπάνω αν σε είχα διαβάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολυ καλο το ριπορτ..δεν ξερω αν μπηκατε στον κοπο να τοδιαβασετε, αλλα κρυβει μεσα καποιες καλες προσδοκιες (που στις αγορες αρεσει να τις προεξοφλουν), οπως επισης κι αυτο "Concurrently, Moody's has today raised the local and foreign-currency
    ceiling of Greece to B3 from Caa2." Καλημερα κ χρονια πολλα στους εορταζοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Για όσους προτιμάνε να το διαβάζουν στη γλώσσα μας, να ευχαριστήσουμε το Michele που μας έχει τη μετάφραση στο blog του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συμφέρει τον μέτοχο να συμμετάσχουν όλοι οι άλλοι , εκτός από τον ….ίδιο !!!
    Εάν είχα μεγάλη θέση , δεν θα την ασκούσα πριν από τις επικείμενες εκλογές.
    Ήμουν σαφής ?

    Ελπίζω να μην φάμε καμιά μηνυτήρια αναφορά όπως το fimotro.blogspot. com από την ΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. σαφέστατος χαχαχα
    Για τα δικά μου γραφόμενα αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. -A. Όχι, ακριβώς, γιατί όπως έγραψα, τα κριτήρια των ιδιοκτητών μπορεί να είναι κυρίως ‘πολιτικά’ (δηλ. να αποκτήσουν –ξανά- πρωτεύουσα θέση στις πολιτικές αποφάσεις) και λιγότερο – ίσως και καθόλου - ορθολογικά (π.χ. δημιουργία νέου χρήματος από την τραπεζική).

    - B. Καλέ και γω μαριδαίος είμαι. Σιγά μην έχω άπειρη ρευστότητα. Αλλά σύμφωνα με την περιγραφή που έκανα πιο πάνω, η ρευστότητα δεν αποτελεί παράμετρο, αφού τα warrants δεν τα εξασκείς, αλλά μόνο τα πουλάς. :-)

    ΥΓ Παρεμπιπτόντως, εγώ εκπροσωπώ μόνο την αφεντομουτσουνάρα μου και κανέναν άλλον. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν νομίζω ότι με την απόκτηση νέων μετοχών από το ΤΧΣ θα μειωθεί ο λόγος του δικαιώματος , δηλ. η περιβόητη μόχλευση (ίσως να αυξηθεί). Οπότε, στο warrant δεν έχει επίπτωση (μπορεί να έχει θετική). Στη μετοχή προφανώς και έχει (αρνητική).

    Αυτό που προσπαθώ να περιγράψω είναι μια διαφορετική προσέγγιση στο θέμα των warrants από την επικρατούσα. Είναι διαφορετικό να στοιχηματίζεις ότι κάποιος θα θέλει να αγοράσει το δικαίωμα εξαγοράς της επιχείρησης (χωρίς κόστος (αφού τα απόκτησες δωρεάν) και χωρίς ρίσκο (πώληση των μετοχών ΑΜΚ με άμεσο κέρδος), από το να πιστεύεις ότι η διαφορά της τιμής της μετοχής και του δικαιώματος θα αφήσει περιθώριο κέρδους. Στην πρώτη περίπτωση, αν δεν σου βγει το στοίχημα δεν χάνεις απολύτως τίποτα (παγκόσμια πρωτοτυπία ο διαμοιρασμός δωρεάν δικαιωμάτων). Στη δεύτερη αν δεν σου βγει, είναι προφανές το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ακόμα και στην πιο δύσοσμη σχέση μεταξύ κυβέρνησης και τραπεζικής, χρειάζονται κάποια στιγμή και οι δύο πλευρές νομιμοποίηση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή