Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

FTSE25 – ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ …..(3)

Σε όσους έχουν long θέσεις ισχύουν όσα αναφέρονται στο « Διά ταύτα (1)». Όμως οφείλουμε να τονίσουμε και να προειδοποιήσουμε ότι το σενάριο που περιγράφεται στο ανωτέρω γράφημα δεν είναι επιστημονικής φαντασίας. Αντίθετα μάλιστα. Θ’ αποτελούσε μία απόλυτα φυσιολογική και αναμενόμενη εξέλιξη η δοκιμασία εκ νέου της ζώνης 356-350 !!!

Αν δεν θέλετε να βρεθείτε λοιπόν, αγκαλιά με τις 350 μον. , μειώστε διαδοχικά την θέση σας , κάθε φορά που ο δείκτης θα διασπά σημαντικές στηρίξεις, με προεξάρχουσα όλων εκείνη των 382-380 μον. 

47 σχόλια:

  1. ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
    Επειδή και οι κρίνοντες πρέπει να κρίνονται , αν λίγο πολύ συμφωνείτε με τα ανωτέρω ψηφίστε θετικά. Αν όχι ,μην διστάσετε να ψηφίστε αρνητικά. Η ταυτότητά σας θα παραμείνει μυστική, αν και θα επιθυμούσα να μου εξηγήσετε τους λόγους που διαφωνείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα,καλησπερα.Ευχαριστω και απο εδω κυριως τον φιλο-οικοδεσποτη Βασιλη για τις ευχες που αφορουσαν την ομνομαστικη μου εορτη.Οι ευχες απο φιλους γινονται απο καρδιας και εχουν μεγαλες πιθανοτητεςεπιτυχιας.
    ΟΣΟ για τα πολυ ενδιαφεροντα quiz του Βασιλη.Οι τεχνικες αναλυσεις εδω του Βασιλη ,αλλα και η απαντηση του Θαναση,με καλυπτουν απολυτα απο τεχνικη αποψη.Βεβαια τυχον πελατης μου που εχει χασει αυτη την τελευταια ανοδο,αν ημουν επαγγελματιας θα αντιμετωπιζοταν με επιθετα του τυπου,"εγκληματιας " κλπ .Το μονο που θα προσθεσω ειναι οτι ,κατα την διαρκεια αυτης της συσσωρευσης κατω απο τον ακμο 1000ημ τυπου σημαιας, μερικες μετοχες μεσαιας αλλα και μικροτερης κεφαλαιοποιησης αναφερω εδω πχ ΓΕΚΤΕΡΝΑ εχουν διαφοροποιησει επι τα βελτιω την τεχνικη τους εικονα.Δεν αναφερω μικροτερου βεληνεκους μετοχες προς αποφυγην ...κιτρινης καρτας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά κι από μένα Μιχάλη καθυστερημένα άλλα ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό μάλιστα, χάρμα οφθαλμών και επίσης φαίνεσαι ότι δεν πιστεύεις τα κύματα, διότι πρώτα θα είχες ενώσει τις κορυφές 1,3 και θα έφερνες την κάτω παράλληλη που περνάει από το 2 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμ πεστα άνθρωπε μου ..:-))
    .με 3 ορθοπεταλιές μου πάει απο το 350 στο 370 και να ρίξει μαυρη πέτρα πίσω του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι. Κοίτα για να απορρίψεις κάτι , πρέπει πρώτα να το μελετήσεις καλά , να εμβαθύνεις σε αυτό…. Δεν το έχω κάνει , γιατί δεν έχω τον χρόνο ( ίσως και την διάθεση) Πάντως μου φαίνεται πολύ υποκειμενική η κυματική θεωρία.
    Δεν έχω πειστεί ακόμα ( το τονίζω το ακόμα) ότι αξίζει τον κόπο ν’ ασχοληθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην νομίζεις ότι κι εγώ την ξέρω σε βάθος, γιατί έχει πολύ βάθος. Χρησιμοποιώ κάποια κομμάτια της για να προσανατολίζομαι ως προς την κατεύθυνση και τον χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για τον ίδιο λόγο "τσακώνομαι" και με τον Μιχάλη, του οποίου του ζήτησα να μου εξηγήσει με ποιό κριτήριο της ΤΑ κάποιος θα μπορούσε να προβλέψει ότι ο γίδης θα σταματήσει εκεί που σταμάτησε.

    Όταν έδωσα αυτό αναλογία 3ου κύματος είχα κυρίως στη σκέψη μου (ε και λίγο τη R1 9μήνου=1186.42)



    ... και όντως σταμάτησε 22 μοναδούλες πιο πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστω Ψουξ,το ολοψυχα εχει σημασια,το καθυστερημενα οχι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΓΔ σταματησε στον απλο κμο 1000ημ Δημητρη! Για την κυματικη θεωρια,εχω ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια αποψη με τον Βασιλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και επισης στην γραμμηπεριορισμου απο τις 21/2/2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χεχε, θα συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε και από δω. Βρε συ μη με τρελάνεις, αν δεν είσαι σε ιστορικά υψηλά όλων των εποχών, πάντα θα περνάει ένας κινητός από κάθε σημείο σου διαγράμματος, έτυχε να είναι κοντά ο 1000. Ποιός χρησιμοποιεί τον 1000ρη;


    Δεν την δέχομαι την απάντηση, άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "με ποιό κριτήριο της ΤΑ κάποιος θα μπορούσε να προβλέψει ότι ο γίδης θα σταματήσει εκεί που σταμάτησε."

    http://2.bp.blogspot.com/-fFmB3HnmAGs/UmlkUa-Gt5I/AAAAAAAAPLI/CnX0lwAmj8g/s1600/gd-24-10-13_2.PNG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αποσύρω το ερώτημα εγώ στο κωλοεργαλείο μου δεν "βλέπω" μέχρι τόσο πίσω στο ημερήσιο και πολλές γραμμές που έχω τραβήξει από μακριά, συν τον χρόνο, χάνονται τα σημεία που τις "δικαιολογούσαν και αναγκάζομαι και τις σβήνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ... αυτό βέβαια δεν αναιρεί τη χρησιμότητα της κυματικής ανάλυσης. Είναι κατ' εμέ δύο αλληλοσυμπληρούμενες αναλύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σας
    Βλέπω 2 γνωστούς από άλλη γωνιά ήδη μέσα!

    Ειμαι εκτός έδρας και δεν έχω τις "σημειώσεις" μου, αλλά και να τις είχα πάλι δεν μπορώ να ανταγωνιστώ τα "θηρία", μόλις ξεκίνησα να παίρνω μυρωδιά από ΤΑ.
    Δεν ξέρω γιατί ακριβώς ψηφίζετε, δεν πρόλαβα να διαβάσω όλα τα προηγούμενα, αλλά αν η ψηφοφορία γίνεται για τα κύματα και για τις απόψεις του Δημήτρη ψηφίζω αρνητικά!
    Ο Δημήτρης ξέρει πόσο τον εκτιμώ (αν και δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ) αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ "δογματικός" και ισχυρογνώμων καθώς και πολύ "πολύπλοκος" στα διαγράμματά του με αποτέλεσμα να χάνει απλά σημεία και να μένει έξω.
    Καλό βράδυ, πάω για περπάτημα στην θάλασσα και θα σας διαβάσω ξανά αργότερα ή αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σωστό. Βασίλη Καλημέρα. Ωραίες γραμμές και οι 2.
    Του Αλεξ που θα μπορούσα να την πω και δική μου, (γιατί πάντα θεωρούσα το υψηλό του του Φεβρουαρίου -1052 ισχυρότερο απ΄αυτό του Μαιου-1150),
    Πιστοποιεί πως η αγορά είναι σαν την Θάλασσα ......κινούμενη διαρκώς δεν σ΄αφήνει λεπτό να αισθανθείς ασφαλής.
    Εαν ενώναμε το 940 με το 1150 τότε.... θα βλέπαμε πως

    και το 1280 θα μπορούσε να κάνει και Στην διόρθωση της (γιατί κάποτε θα γίνει) .
    βρίσκει στήριξη πάνω στην γραμμή χρεωκοπίας του cornelsen .


    Του cornelsen είναι η πυξίδα που τροποποιεί το πολυφορεμένο στις μέρες μας
    "το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω"...στο alltime classic .."τα πάντα ρει"


    Ευχαριστώ ..σορυ αν σας έκανα μούσκεμα με τόσο νερό μπορεί να φταί η ταινία με το Ρομπερτ Ρεντφορντ που είδα χθες....
    (είπε 2 λέξεις σε 90 λεπτά fuck και help...και γύρω γύρω Θάλασσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Πάνο γίγαντα,

    όχι δεν κάνουμε ψηφοφορία για τα κύματα, πως θα μπορούσαμε άλλωστε;
    Ιδέες ανταλλάσσουμε για το τι μέλλει γενέσθαι. Δογματικός στο ΧΑΑ ποτέ, το αντίθετο προσπαθώ να βασίζω τις αποφάσεις μου σε όσο πιο πολλά υποστηριχτικά στοιχεία μπορώ, αν αυτά αλλάξουν ή αντίδρασή μου είναι ταχύτατη. Δυό μεγάλες αδυναμίες έχω που προσπαθώ να βελτιώσω:

    • Είμαι front runner, μπαίνω γρήγορα - βγαίνω γρήγορα

    • Αν με ξεράσει μια επιλογή μου (μετοχή), ξαναασχολούμαι μαζί της μετά από πολύ πολύ καιρό, της κρατάω μούτρα δηλαδή, χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 1000 ? !!!!!!!!!!!
    ααα εσείς θα με τρελλάνετε
    100MB θα μου τα κάνετε τα excel μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δλδ σαν να λέμε περίπου τον 200ρη σε εβδομαδιαίο ε Μιχάλη?
    Χρόνια σου πολλά αναδρομικά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστω Σολων να εισαι καλα.Ναι ειναι περιπου ο 200 αρης σε εβδομαδιαιο,σχετικα μικρη αποκλιση σε αυτο το επιπεδο των μοναδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα,καλημερα.Μια απαντηση στο φιλο μου Δημητρη (ΘΔ).Ο 1000ημ ειναι περιπου ο 200 εβδ.Επικυρωμενη διασπαση του δινει κινηση μακροχρονια.Η τελευταια καθοδικη διασπαση του στις13 /6/2008 με κλεισιμο στις 3739 μον,εδωσε την κινηση που ειδαμε.Ο Βασιλης σου "εδειξε" και τεχνικα γιατι σταματησε εκει,εκτος του κμο.Και εγω στις 18 και 23 Οκτωβριου ειχα "δειξει" το πιθανο σταματημα της κινησης.Η ανω γραμμη της σημαιας που δημιουργειται ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ με την κινηση του 1000κμο.
    Γι αυτο το λογο ,πιθανη ανοδικη διασπαση του θα δωσει ΕΝΤΟΝΗ κινηση.Η ΜΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ του δεικτη απο αυτα τα επιπεδα και με τα χαμηλα των 3 τελευταιων εβδομαδων ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ 200αρη,ανησυχει αυτους που ειναι απ εξω.Οι εχοντες θεση ,κατα την γνωμη μου περιμενουν τυχον καθοδικη διασπαση του εβδομαδιαιου 200 αρη για να καταγραψουν τα μεγαλα κερδη της τελευταιας κινησης.(1137,78)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Δημήτρη!
    ΟΚ αλλά κατά τα άλλα μου έχει "κάτσει" που λένε ότι (επειδή ξέρεις πολλά) φοβάσαι μη κάνεις λάθος και δεν μπαίνεις σε κάποια σημεία...κακώς για μένα αφού και γνώστης είσαι και έχεις ταχύτατες αντιδράσεις για να φύγεις άμεσα.
    Για το 1202 όπου σταματήσαμε (προσωρινά!), σύμφωνα με ότι βλέπω τουλάχιστον...μια απλή γραμμή που ξεκινάει από 26/8 και περνάει από 10/9 καταλήγει εκεί.
    Τώρα μια άλλη γραμμή που ξεκινάει από 9/3/2009, περνάει από 8/6/2010 και 11/1/2011 καταλήγει σήμερα στις 1193 μον. περίπου, αποτελεί εμπόδιο για την περαιτέρω πορεία του ΓΔ και πρέπει να την υπερβεί.
    Αν αντιγράφω εν αγνοία μου γραμμές άλλων ή λέω κοτσάνες παρακαλώ να με διορθώσετε άμεσα.

    Από το ztrade τα παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γουστάρετε ένα QUIZάκι? (ψηφίστε όπως στου Βασίλη ε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν βλέπω συμμετοχή, αλλά θα το βάλω αφού ο οικοδεσπότης λέει ναι....που ξέρετε? τρώγωντας έρχεται η όρεξη


    θα μπαίνατε σε αυτό το χαρτί?

    (ονόματα δεν λέμε, δεν θίγουμε οικογένειες, αλλά είναι εντός των προδιαγραφών του μπλογκ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μην πεις ακόμα ποιο ειναι αν το καταλαβες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εγώ πίστεψα ότι το μπέρδεψες μ'αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΕΝΕΡΓΑ ?
    (έχω μπει πάντως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σόρι απάντησα στον Βασίλη πριν
    Αφαιρώ το ερωτηματικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. και τα 2 εχουν το ιδιο γραφημα και απο τα καλα χαρτια του χαα
    θα περιμενα να διορθωσουν για να μπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μετοχη της εβδομαδος eurobank
    Οσο μενει πανω απο τις στηριξεις βλεπει,κατα πασα πιθανοτητα, νεα τοπικα υψηλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να είσαι καλά...περίμενα αρκετά πριν το πω και δεν πιστεύω να το έκαψα νωρίς
    Ώρα για επιστροφή...καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν κρατήσει το 0,68 ..έχει καλώς ...διαφορετικά θα ξαναγυρίσει στα χαμηλά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν κατά την ΑΜΚ εκδώσει warrants , είναι καλύτερα ν’ αγοράσουμε δικαιώματα μετά την αποκοπή τους και να συμμετέχουμε στην αύξηση.
    Αν δεν εκδώσει ……( τα υπόλοιπα τηλφ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. να εδώ (στο πρώτο γράφημα)φαίνεται καθαρά ....
    αν αντι για το 350 πήγαινε μέχρι το 340 θα ήταν πιο συμμετρικό το όλο ..
    .βγήκε λίγο πανω από την πάνω παράλληλο ...πάει και λίγο κάτω .......περνάει λίγο και οχρόνος ...και έρχεται η στιγμή που το 399-406 γίνεται στήριξη γιατί έχει απογειωθεί ....;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. φυσικά ξέρω πολύ καλά την επαγγελματική σου μανία και την σημασία που δίνεις ακόμα και στην μονάδα ....
    αλλα δεν χάθηκε και ο κόσμος αν μια -δυο μέρες ή εστω ενδοσυνεδριακά σπάσει την κάτω παράλληλο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή