Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

FTSE25 – ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ …..(1)

Σύμφωνα με όλα όσα αναγράφονται στα posts με τίτλο « Τι φοβάμαι…» και «Τι ελπίζω …» καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η βραχυπρόθεσμη τάση – αν και τραυματισμένη- παραμένει ( υπό προϋποθέσεις ) ανοδική.
Ως εκ τούτου , ένας επενδυτής που δεν έχει καμία θέση , θεωρώ ότι θα μπορούσε να λάβει long θέση – κατά το 1/3 των διαθεσίμων του- σε ενδεχόμενη υπέρβαση των 395 μον. Να την διπλασιάσει , σε ενδεχόμενη έγκυρη ανοδική διάσπαση των 400 μον., και τέλος να την τριπλασιάσει μετά από έγκυρη ανοδική διάσπαση των 410 μον. Το stop loss θα είναι κυλιόμενο και θα αναφέρεται καθημερινά στις αναρτήσεις μας.
Οι πιθανές τιμές στόχοι είναι min 431 μον. και max 458. 

42 σχόλια:

  1. ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
    Επειδή και οι κρίνοντες πρέπει να κρίνονται , αν λίγο πολύ συμφωνείτε με τα ανωτέρω ψηφίστε θετικά. Αν όχι ,μην διστάσετε να ψηφίσετε αρνητικά. Η ταυτότητά σας θα παραμείνει αρνητική, αν και θα επιθυμούσα να μου εξηγήσετε τους λόγους που διαφωνείτε.
    Επαναλαμβάνω, μέσα από το Ημερολόγιο , αναζητώ τους δασκάλους μου και όχι τους μαθητές μου ( όπως συνηθίζεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσωπικα θα τοποθετηθω μετα το τελος της ψηφοφοριας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω πρόβλημα, δεν δίνω ποτέ αρνητική ψήφο (το πολύ να μην ψηφίσω). Η εκτίμησή μου είναι ότι πλην τραπεζών (ΕΤΕ και ΠΕΙΡ που παρακολουθώ) το 4ρι δεν τελείωσε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνω απολυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω εχω τοποθετηθει απο παλια
    συμφωνω πολυ με την τακτικη εισοδου αν παει επανω
    η αισθηση μου ομως ειναι οτι θα διορθωσει κι αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ το εκανα ηδη με την θετικη ψηφο στον Δημητρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και αν έχει τελειώσει ? …δεν είναι κρίμα να έχεις τόσο μεγάλα διαφυγόντα κέρδη ? Στο παρελθόν δεν έκανες ποτέ λάθος μέτρηση ?
    Την αγάπη μου , να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα συμφωνησω με τον αλεξανδρο και τον ThitaDelta.καλο απογευμα σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και την δική μου αγάπη και στους 2 σας ...αν δεν έχει τελειώσει ας μπει από τώρα γιατί να περιμένει την διάσπαση του 395; με την λογική αυτή στο μινιμουμ των 431 θα έχει πάρει 35 μονάδες...
    αν πάλι δεν έχει τελειώσει το 4αρι πρέπει να μπει σορτ τώρα .....
    Το κακό με την λογική και την "σιγουριά" της
    είναι οτι όταν έχει πέσει το αστροπελέκι 3% και βάλε πάνω ή κάτω ...
    εκείνη σου έλεγε να περιμένεις να ξεκαθαρίσει το τοπίο....:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να πω για τα κύματα πως ....κάτω από μια ματιά .....πέντε κύματα μπορεί να υπάρχουν και σε μια μέρα ....
    και τα λέμε υποκύματα ή ανθυποκύματα ...ή όπως αλλιώς ...
    τα μεγάλα και καθαρά -εγκυρα είναι τα χρήσιμα για να μαντευεις κάπως και την τάση
    τα άλλα είναι σχεδόν αδιάφορα...ακόμα και για τους βραχυπρόθεσμους...γιατί τους αλλοιώνουν την αίσθηση που έχουν για την αγορά ...γιατί έχουν με εμπειρία τους κ την βοήθεια του συστήματος τους...
    έτσι νομίζω δηλαδή ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "...γιατί να περιμένει την διάσπαση του 395;"

    ….γιατί οφείλουμε ν’ ακολουθούμε την αγορά και όχι τις εκτιμήσεις
    μας !!!Πρόσφατα το πλήρωσες ακριβά αυτό το μάθημα και θεωρώ τον εαυτό
    μου ηθικό ( και όχι μόνο) αυτουργό που δεν σε απέτρεψα !!!
    Αρνητική ψήφος γιατί τα «δίδακτρα» που πλήρωσες δεν έπιασαν τόπο
    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παρτη πίσω πίσω δάσκαλε ...είπα για τον ΑΛΛΟ...που θέλει να μπει...


    έγω δεν μπαίνω long ούτε και μετά τις 395 0ύτε και μετά τις 406 ....:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ρε τι αρκουδος ειναι τουτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. με πιάνουν τα γέλια ρε δεν μπορώ να σου απαντήσω σοβαρά ...σε λίγο :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μεγαλε ψουξξξξξξξξξξξξξξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εννοώ οτι το 395 .και το 406 παραμένουν ενδείξεις ! και μόνο...περαιτέρω ανόδου ...όπως και το 1200 του γενικού ....

    Αν όντως είναι για πάνω το ΟΛΟ κόλπο τότε δεν θα σταματήσει η άνοδος στο 38% αλλά στο 50% που βρίσκεται κοντά στο 1600 (και μετά θα διορθώσει στο 38%) που υπάρχουν περίπου 250 στηρίξεις αντιστάσεις διασταθυρώσεις διαγώνιες κλπ ...ΑΡΑ υπάρχει καιρός...

    ακόμα το μόνο που κάνουμε είναι να ξεμυτίζουμε για δευτερη φορά φορά από το 23% κάτσε να το σιγουρέψουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγω παντως πανω απο 1270/90 χωρις διωρθωση δεν βλεπω με τιποτα γιαυτο ο κερβερος ενα δικιο το χει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εμ αυτό λέω .....για ένα δίκιο παλεύω ...
    είναι και το gap toy 350...πότε θα το κλείσει μετά από 2 χρόνια δεν θα το θυμάται ούτε το γράφημα που το περιέχει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οσο για τη μικρη μετοχη του 40 μας αφησε ..υγειες
    μενει ομως η τραπεζα που θα ειναι η μετοχη της εβδομαδας καθως η πρωτη αποπειρα με το φουρλη ηταν δοκαρι αφου ποτε δεν λαβαμε σημα εισοδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ftse Νομιζω την Δευτερα θα εχουμε διορθωση...Προσωπικα εγω εαν επαιζα στο δεικτη και ημουν βραχυπροθεσμος θα ειχα βγει την Παρασκευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπερα Βασιλη ευχαριστω που με ανεχεσαι,ειμαι καινουριος στο χωρο του Χ.Α.Α δεν εχω μεγαλη πειρα και γνωση και προσπαθω με κατι λιγα που εχω μαθει και κανω καποιες χαρακιες στα διαγραμματα που τα βγαζω για παρτι μου αλλα τα δημοσιευω στο βλογ μου ισως βοηθησω κανεναν.Εδω και 6-8 μηνες περιπου ακολουθω το δικο μου συστημα με τις γραμμες τασης .Βεβαιως καποιες γραμμες τασης δεν μετακινουνται οπως γραμμες κορυφων -πυθμενων ,ΩΚΩ , παραλληλες γραμμες κλπ.Ενω σε καθημερινη βαση υπαρχει αλλαγη αναλογα το που θα κλεισει η μετοχη.Λαθος-σωστο? ακολουθω αυτο το συστημα μου εδω και μερικους μηνες που μπορω να πω οτι εχω μεγαλα ποσοστα επιτυχιας.(Οφειλω να πω οτι βλεπω και διαβαζω αξιολογους τεχ.αναλυτες οπως εσυ και καποιοι αλλοι ,διαβαζω τις εκτιμησεις και τις γνωμες οπως και των υπολοιπων φιλων του βλογ του ημερολογιου και αλλων σαιτ αλλα σε τελικη την αποφαση την παιρνω εγω και συμφωνα με τα γραφηματα μου)Σε λιγο θα ανεβασω ενα διαγραμμα της ΕΤΕ 20-5-13 το οποιο ηταν ημερα κορυφωσης της ανοδικης κινησης στο 1,96 (με παλια τιμη πριν τις ΑΜΚ )εγω ειχα εξοδο στις 1,80 που επρεπε να βγω εκει ομως βγηκα 1,65 περιξ....Γιατι ?διοτι περιμενα μηπως μπας και γυρισει και κλεισει στο 1,80 ετσι η μπαρα θα μεταφεροταν στο 1,65 και θα συνεχιζε επανω.Οταν ειδα τα πραγματα αγριευουν και βγηκα εκει που ειπα...Τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα διοτι εκεινες τις μερες δεν το ειχα καταλαβει επρεπε να βγω 1,90-95 με το γυρισμα της μετοχης ασχετα εαν ειχα εξοδο στο 1,80 διοτι για να συνεχιστει η ανοδικη κινηση και την επομενη μερα( δηλαδη μηλαμε για 21-5-13)επρεπε η μετοχη να κανει κλεισιμο 2,00 ευρω και πανω.Τελος παντων αυτο που εχει σημασια και θελω να το τονισω πως ειχα εξοδο συμφωνα με το διαγραμμα μου και βγηκα εξω ολο το χαρτοφυλακιο μου και απο τοτε η μετοχη σε ελευτερη πτωση εκανε ΑΜΚ που εγω δεν συμμετειχα στις ΑΜΚ των τραπεζων και οι μετοχες αυτων ειδαν τα χαμηλα η χαμηλοτερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. φιλε ιμαλες ενω κανεις σωστες αναλυσεις το προγραμμα σου για τα διαγραμματα ειναι χαλια για δες αυτο που χρησιμοποιω εγω http://uk.advfn.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είσαι ένα από τα ωραιότερα στολίδια του Ημερολογίου.
    Δεν τίθεται θέμα ανοχής. Σ' ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ να εισαι καλα και συφνωμη εαν παραφερωμαι καμια φορα με αυτα που λεω η εκτιμω ομως αυτη ειναι η θεση μου και αυτα που λεω πιστευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νικο μου εχω πει οτι δεν εχω προγραμμα δικο μου και ξερω ειναι χαλια ....αυτο που ανεβασες τι ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ειναι ξενη ιστοσελιδα που εχει και ελλαδα world exchanges gre

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μπορω να κανω εγραφη και να εχω προσβαση σε διαγραμματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. δεν χρειαζεται εγγραφη εχεις προσβαση σε μτχες και δεικτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. να δες το παρακατω ειναι απο εκει http://uk.advfn.com/p.php?pid=charts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @imales
    Παρενέβη στην διαφωνία σου με τον Solwn διότι θεωρώ ότι είχε δίκιο. Η γραμμή τάσης είναι αυτή που απεικονίζεται στο παραπάνω γράφημα. Έχει διασπαστεί. Κατανοώ και την δική σου άποψη , όμως είναι λιγάκι αυθαίρετη.
    Περίμενε να σου δείξω ένα δικό μου κόλπο επίσης αυθαίρετο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. den blepv tipota moy shtaei username- password

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. παντως σε ευχαριστω θα το ψαξω καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. και εαν χρεαστει θα κανω εγγραφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΝΑΙ χρειαζεται εγγραφη για να εχεις προσβαση σε μτχες και δεικτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το Ztrade με καθυστέρηση 15 λεπτών παρέχεται δωρεάν από όλες τις χρηματιστηριακές.
    Ζήτησέ το από την δική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευχαριστω Βασιλη,εχω την eurobank χρημ.λεει τιποτα αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρώτησέ τους την Δευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή