Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013


5 σχόλια:

  1. Σκέφτηκα να σας δείξω ένα δείκτη (ή ταλαντωτή(?) θα σας γελάσω, που πρόσθεσε πρόσφατα στο οπλοστάσιό της η πλατφόρμα μου και μου φαίνεται ενδιαφέρων. Διάλεξα το 60λ του ΣΜΕ του ftse που λήγει αύριο. Μην με ρωτήσετε πως λέγεται ή πως φτιάχνεται γιατί δεν έχω ιδέα. Παγκοσμίως άγνωστος δλδ...έβαλα από κάτω τον MACD για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης.
    Περιττό να σας πώ ότι θα τους ψήσω να μου δώσουν καμιά φορμουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημερα! Μηπως τους ρωτησες τελικα τι ειναι αυτο? Το παρακολουθω απ τη μερα που το βαλανε, και ψαχνωντας πισω στο χρονο, παρατηρησα οτι αν του βαλεις ενα μικρο κμο, σου δινει σχεδον τα ιδια σηματα με stochastic (απ το MACD ειναι πιο γρηγορος)....παντως τιποτα το ενδιαφερον, προς το παρον τουλαχιστον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάτι σαν ΜΑCD με εκθ 4 εκθ 9 Cleo
    δεν μου λέει τιοποτα η διασταύρωση τοσο κοντινων κμο, οπότε αν θες τη γνώμη μου ξέχνα το εκτός αν μου είπαν βλακείες μια κι εμενα μου φαίνεται α ανταποκρίνεται καλύτερα από ότι θα γινόταν με αυτό το ξευγος κμο που είναι καταστροφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω Σολων! Θα συνεχισω να το παρατηρω λιγο ακομα (πολυ πιθανο να σου ειπαν βλακειες, δεν ειναι κ πολυ ενημεροι με τετοιου ειδους θεματα)...Αν δω κατι αλλο, θα σου πω...Καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης
    λάβε υπόψη σου ότι δεν μπορώ να τα πω όλα σε ανοιχτό χώρο όπως εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή