Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ....

35 σχόλια:

  1. καλημερα !
    μια σκεψη για το βραχυπροθεσμο, που δεν στηριζεται βεβαια σε τεχνικη αναλυση (που δεν γνωριζω) . . .
    Αν η αγορα το παει για καλη διορθωση, γιατι να μη κανει αλλη μια ταλαντωση ??
    Εχει ηδη κανει 4, ισως να κανει και μια πεμπτη, ωστε να δωσει και την εντυπωση οτι τελειωσε η διορθωση, να πουλησουν πιο ανετα και αλλα στα ψηλα, αλλα και να κλεισουν τα συμβολαια στην περιοχη του 380, που οπως απο πολλους γραφεται, καπου εκει τα στοχευαν . . .Και απο δευτερα - τριτη βαραμε παλι !!
    Λεω τωρα εγω . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα σε όλους.
    Θανάση, πέρασέ μου το pdf σε σχόλιο, για να το αναρτήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ καλημέρα σας....σε ολη την χρηματιστηριακή παρεα!!! τα short βαρανε το ενα μετα το άλλο...κοιτα που εμαθα να σορταρω κιολας...ειναι η καλυτερη περίοδος...? θα δειξει...ολα θελουν το μετρο τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για λογο που δεν γνωριζω δεν το δεχεται το pdf. Σου το βαζω ως φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θανάση Καλημέρα...
    όποτε έχεις χρόνο αποσυνδέσου και ξαναμπες...γιατί κόλλησα τ΄ ονομά σου ...Ψουξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσύ πρέπει να κάνεις logout και στην συνέχεια login στο Disqus.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα ειμαι ο Βαγγελης και ειπα να σας πω για την μετοχη μου αλλα κολλησα με καποιον ασχετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε συ Βαγγελη βγες βρε απο το λογαριασμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχα κολλησα και εγω ...ιμαλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παιδια εγω ειμαι ο ψουξ και κολλησα με το nick Σολωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ε όχι κι άσχετος ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτο δεν κολλιεται με τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξανα ο Βαγγελης ειμαι και σας λεω οτι πιο ευκολο να κανω τη μετοχη πυραυλο παρα να κανω log in σε σας
    ΑΜΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΓΡΑΦΤΕ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να'το μας βάλανε ήδη σε τιμωρία! κατ'ευθειαν κοκκινη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ρε εγώ σου δωσα την ψήφο..οχι ο Θανάσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗς?
    Εγω δηλαδη ποιος ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχαχαχαχαχαχα ΜΥΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ειμαι ο Μαρκακης και σας λεω οτι ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ θα βρει στηριξη στο fibo 78,54% και μετα θα καταβαραθρωθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε παιδια πηρα 3! ιδια mails ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Ο Βαγγελης θα καταβαραθρωθει
    τιποτα σοβαρο δεν εχω πει σημερα
    ερωτηματικο εαν εχω πει και οποιαδηποτε αλλη μερα εδω που τα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://www.youtube.com/results?search_query=%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%A5+%CE%A9%CE%A1%CE%91%CE%99%CE%9F+%CE%A3%CE%A4%CE%A5%CE%9B&sm=12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. δεν πουλαει κανενας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τι είναι αυτο? καραμελάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. οταν μιλαω τεχνικα προσπαθω/στο βαθμο που μπορω/ να το κανω σοβαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μα τι είναι? δε μου ειπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ααααα οκ! θά'θελα να ξέρω τη λογική του επιχειρηματος αλλα μονο αν δεν σε κουραζω...ολοι αυτοί θέλουν το μαγαζι παρακάτω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κανενα επιχειρημα,απλη παρατηρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αν έχεις τη δυνατότητα να διακρίνεις τι κάνουν οι ΜΜ είσαι (άλλο) ενα βήμα μπροστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. η λεπτη ειρωνεια ειναι ενα εκτιμητεο ειδος τεχνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εν ταξει τωρα.....κάνεις λάθος και το ξέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. για μενα δεν υπαρχει κανενα ζητημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή