Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΛΗΞΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ.


23 σχόλια:

  1. Νηνεμία πριν την ........μεγάλη καταιγίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231273423

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ερχονται βροχες και καταιγιδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ν'ανοιξουμε καμια ομπρελα δλδ ε?
    και να μην σκεφτομαστε 6 ευρω και τετοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (καθενας με τον καημο του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπα για οποιον εχει απλωμενη μπουγαδα λεω,αντε και ξυλα για το τζακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η πειραιως εκανε ακριβως οτι ελεγε ο Βασιλης ,για να δουμε τωρα θα παει 1,22?,λεω εγω τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μη δινεις σημασια,ρωταω να μου πουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστω,μου ειχαν μεινει κατι ρεταλια και τα ξεφορτωθηκα αμεσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενα κακό σενάριο αναφορικά με τη βραχυπρόθεσμη τάση το οποίο το έχουν αποκλείσει σχεδόν όλοι.Αλλά .......ας πούμε απο τις 789 μέχρι τις 1204 ο γενικός σε τρια κύματα τέλειωσε το πρώτο κύμα του τρίτου κυματος.Τ'ωρα απο τις 1204 ξεκινά το δευτερο.Που θα τελειώσει στις 900{μανία το 900 μου λένε το ξέρω}.Και μετά θα πάμε για το τρίτο του τρια.Το Α ήταν 471-1160 το Β 1160-789].Τώρα είμαστε στο τρια.Εννοείται οτι δεν αποκλείω να τέλειωσε όπως υποστηρίζουν πολλοι ενα ρηχό τεσσάρι και να ετοιμαζόμαστε για το πέμπτο.Τέσπα οτι και να γίνει θα έχουμε δράση και έντονες συγκινήσεις απο την επόμενη εβδομάδα.Υπψιάζομαι πάντως οι ομπρέλες δεν θα σας είναι χρηστικές.Ισως ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ να χρειαστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ¨"..ο γενικός σε τρια κύματα τέλειωσε το πρώτο κύμα του τρίτου κυματος..."¨
    αν μιλαμε για τριτο κύμα πως γίνεται το ΕΝΑ του να αποτελείται από τρια κύματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπαρχει και προωθητικο 3αρι που ο elliott το ονομασε diagonal σχηματισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κι ολο λεω να τον μελετησω και δεν το παίρνω απόφαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ (να πω την αμαρτία μου) περιμένω - χωρίς να μπορώ να πω πότε- να παιχτεί ένα χλωμό 5ρι, να κάνει κι ο 25ρης νεο υψηλό και μετά να γίνει το 2 του 1 του ΙΙΙ (αν ειναι ΙΙΙ) που θα διορθώσει όλη την κίνηση απο το 789 αρκετά βαθειά με ενα μακρόσυρτο ABC μέχρι να φανεί αν τελικά υπάρχει σωτηρία γι αυτό το μπ.....(θου κύριε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://www.babypips.com/school/summer-school/elliott-wave-theory/the-3-cardinal-rules-and-some-guidelines.html

    όποτε έχεις καιρό ή όρεξη ...;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν μου ανοίγει φίλε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. περίεργο ...
    όταν διάβασα το σχόλιο σου πάτησα το λινκ απ΄το δικό μου σχόλιο και άνοιξε ....
    πάντως αν σου ανοίξει παίξε με το προηγούμενο ή επόμενο μάθημα για να πιάσεις την παρουσίαση απ΄την αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ......Wave 5 does not move beyond the end of wave 3. This is called truncation......
    γι αυτο το εβαλες ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. για την συζήτηση που είχατε γενικά για τα κύματα...(που είχαμε καλύτερα όλοι εδώ και 2-3 μέρες)...;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή