Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ 380 ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ …ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΜΩΣ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΑΛΕΣΑ !!!


73 σχόλια:

  1. Λένε ότι οι αγορές ανεβαίνουν με λεφτά και πέφτουν από το βάρος τους.
    Να βρούμε τα λεφτά λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ !!!!
    Οι αγορές ανεβαίνουν χειραγωγούμενες και πέφτουν χειραγωγούμενες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πλάκα κάνεις! Νόμιζα ότι υπήρχαν ελεύθερες αγορές. Φτου.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μετα την σημερινη ανοδο εχουμε μια πρωτη ενδειξη στο μεσοπροθεσμο βασικο μας συστημα και αυτη ειναι,,,,αρνητικη !
    Εαν αυριο δεν εχουμε ισχυρη ανοδο η ταση θα παψει να ειναι ανοδικη και θα γυρισει σε ουδετερη με το κυμα /βραχυπροθεση ταση/ να ειναι πτωτικο
    Αλλα ας το δουμε πρωτα και θα το αναρτησουμε εαν συμβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι δηλαδη δεν υπαρχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η γραμμη που δειξαμε πριν λιγες μερες οδηγει τελικα τις τιμες
    Δεν πρεπει να διασπαστει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ε τοτε θα πρεπει να περιμενουμε την αναπτυξη πρωτα ... καπιος ειπε οτι ΕΡΧΕΤΑΙ soon ..συντομα στο κινηματογραφο της γειτονιας σας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δειτε οτι ενω οπως ειπα προηγουμενα οι δεικτες που παρακολουθω /παρα την ανοδο/ βαρυναν σημερα,και διαγραμματικα κατι αντιστοιχο καταγραφεται με την χειροτερευση των τιμων εναντι της γραμμης τασης/ναι παρα την ανοδο/
    Συμπερασμα,εαν αυριο η μερα δεν ειναι δυνατα ανοδικη .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι τιμες οδηγουν τη γραμμη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η γραμμη προυπηρχε των σημερινων τιμων οι οποιες την προσσεγγισαν και κινουνται πανω της αρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απο την αποψη της δομης της κινησης κι εαν κρατηθουν οι τιμες πανω στη γραμμη βρισκομαστε ΕΚΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η γραμμή (2- υποτιθέμενο 4) στον ΓΔ ψιλοδιασπάστηκε, λειτουργεί άψογα όμως στον ftse, τον οποίο και πρέπει να κοιτάμε μια που σ' αυτόν πέφτει το χρήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν γίνομαι κουραστικός παρακαλώ να μου το πείτε! (είμαι λίγο πολυλογάς)

    Επειδή είμαι "φρέσκος" στο άθλημα εγώ κάθε βράδυ τελειώνω την προσευχή μου ως εξής:
    "...και κάνε Θεέ μου να έχω τραβήξει τις σωστές γραμμές..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τσαμπα η προσευχη βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και να το ξεκαθαρισουμε φρεσκος ναι αλλα μονο στο αθλημα κατα τα αλλα βαθειας καταψυξεως χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το ονομα της γραμμης ειναι C 3 για λογους που θα εξηγησω μονο με κρασι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και βαζω και στοιχημα για αυριο για τον ΓΔ λεω για πανω απο 1,5% 1,49 χανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και εχεις και τον Πανο /ειναι φιλος γιαυτο τον πειραζω/ ειμαι λεει πολυλογας
    χεχε πανω απο 2000 μυνηματα βρεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ναι καλε αφου πρωτα τραβηξαμε την πάνω και μετα την παραλληλή της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καρφί...αλλά δεν είμαι παρά 10 μόνο χρονάκια μεγαλύτερος από τον Βασίλη για παράδειγμα που βλέπω την ηλικία του πιο κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εαν οι τιμες οδηγουσαν τις γραμμες και οχι το αντιθετο/και μιλαω για τις προσφατες τιμες αφου οντως οι αρχικες τιμες οριζουν τις γραμμες/τοτε δεν θα ηταν στηριξεις και αντιστασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μέσα όπως πάντα και όπως πολύ καλά ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τι καρφι βρε αφου με το που μπηκες για το αγαπημενο σου θεμα μιλας,συνταξη και συνταξη αντε και εφαπαξ στα μεγαλα κεφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ναι αλλά εγώ είμαι ημερών ακόμη χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. και οι ...δημόσιες σχέσεις απαραίτητες φίλε μου εδώ που μπλέξαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μήπως ...ζηλεύεις;;; χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ωχχχχ απειλες κυριε Πανο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ναι αλλα και ενεκα της ηλικιας αλλα και της πορειας των πραγματων ...δεν το βλεπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σας λεω οτι αυτο το post αξιζει πολυ περισσοτερης προσοχης οπως θα διαπιστωσετε εν καιρω
    και η κινηση θα ολοκληρωθει σε κανα δυο τερμηνα/γιαοποιον θυμαται τον ορισμο/ με τη διασπαση της κατω γραμμης εαν δεν εχουμε απροοπτα καθε ειδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κι εγώ που το είδα ...για πόσο ακόμα νομίζεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καθόλου...και δεν πρέπει να το παρακάνω οπότε μεταφέρομαι πιο ψηλά για θέματα ουσίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. θυμάμαι...αφού όμως κάνει πρώτα διαδρομή ανάλογη μ' αυτήν μετά το πρώτο κυκλάκι. κατάλαβα καλά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. το πιο κλασικο ειναι να διασπασει πρωτα την ανω γραμμη,μιση θεση εξω και μετα την κατω,σηκωνει και ..ψουξ,short ηθελα να πω,αλλα ειναι μοΝο ΣΕΝΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Α, όλα κι όλα...προς τιμήν του έκανε δήλωση χθες το βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συμφωνώ οτι αξίζει πολλά
    όπως και εκείνο που σου ζήτησα και έφτιαξες στο πατ κιουτ....που περικλείει και τις δύο κινήσεις..σε μια μεγάλη

    αλλά μου διαφεύγει ο ορισμός του τέρμινου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. απο σενάρια ξεκίνησαν όλα τα θρίλερ..... μετά έγιναν ταινίες και γέμισαν τα ταμεία...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χρονικο διαστημα απροσδιοριστης διαρκειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μμμμ.......απροσδιορίστης = εσο ετοιμος....
    ( σώμα ελλήνων προσκόπων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τώρα μου ήρθε....έχεις citroen!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η δική μου ματιά στον δείκτη από λίγο πιο μακρινή απόσταση:
    Για την ώρα κνείται πάνω από την S 1 (παράλληλη της γραμμής υψηλών ΑΒ), την οποία ακούμπησε μόλις την Τετάρτη. Αν την χάσει πράγμα που κατά την άποψή μου είναι πιθανό λόγω της μεγάλης σχετικά κλίσης της, τότε κοιτάμε αν θα χάσει και την S 2 (την κάτω γραμμή του πρόσφατου καναλιού του). Πιστεύω ότι αν τελικά την διασπάσει και αυτήν, πράγμα που δεν το θεωρώ ιδιαίτερα πιθανό, δεν πρόκειται να κινηθεί κάτω και από την S 3 που συναντά την S 2 λίγο κάτω από τις 370 μονάδες στις αρχές του Δεκέμβρη.
    Σκόπιμα δεν έβαλα κμο ή δείκτες στο γράφημα γιατί νομίζω ότι οι γραμμές τάσης μιλούν πιο καθαρά σε αυτήν την φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κατατοπιστικότατο! ...κοίτα κι΄αυτό που μου έφτιαξε ο Αλεξ κατόπιν παρακλήσεως
    http://vasilismarkakis.blogspot.gr/2013/11/ftse25_18.html#comment-1128459645

    βγάζει την παράλληλη της s3 να ξεκινάει από το σημείο Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό που λες δεν είναι η S 3 αλλά το standard error channel (από τον Αλέξανδρο το έμαθα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλημερα ,κανεις δεν εβαλε στοιχημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τι που πως?
    καλημέρα κι απο μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. εβαλα στοιχημα οτι σημερα θα παμε πανω απο 1,5%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αυτο? οκ εκει έχω προσυπογραψει απο τη νυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. το γραφημα σου ειναι πολυ σωστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. καλημερα Γιαννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. θενκς, είπα να αφήσω λίγο τους κμο αφού στην πραγματικότητα δεν βγάζω άκρη μ'αυτούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ξανά μια ματιά από κοντά
    η κίνηση εξελίσσεται κατά τα αναμενόμενα. Προς το παρόν σταμάτησε στην R 2 (παράλληλη της πρόσφατης γραμμής χαμηλών S2).Το τριγωνάκι που ορίζεται απο τις S 2 - R 3 έσπασε κι εφ΄'οσον περάσει την R 2 δεν θα αργήσει κι η σειρά της R1...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να διαβάζεις και να δουλεύεις πάνω στα διαγράμματα. Οι προσευχές δεν έσωσαν ποτέ τούς ανθρώπους Πάνο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο ΓΔ ακούμπησε στην κάτω γραμμή του Αλέξανδρου...αυτό θα πει κ..........δία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. τωρα που την ξαναβλέπω Πάνο, ναι και βέβαια μπορει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. δες την και με τις γραμμές του Αλέξανδρου που σου άρεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σολωνα εως οτου μπορεσω να σου εξηγησω απο κοντα πως ακριβως λειτουργει αυτο σε παρακαλω να μην το λαμβανεις υπ οψη σου σε οτι αφορα τις επιλογες σου γιατι εχει και αυτο τον τροπο χρησης του
    Φυσικα δεν εννοω να μην κανεις αναρτησεις με αυτο
    απλα καθε εργαλειο πρεπει να το γνωριζουμε καλα πριν το βαλουμε να δουλεψει για μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Απλά είδα ότι του άρεσε Αλέξανδρε το έγραψα και το εννοω. Όσον αφορά εμένα το έχω ήδη βάλει υπό παρατήρηση σε μερικά γραφήματα αλλά μέχρι εκεί προς το παρον....
    α μην ξεχνάς ότι έχω και μεηλ

    ότι έχετε ευχαρίστηση ευπρόσδεκτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εαν μπορουσα να το εξηγησω γραπτα θα το εκανα και απο εδω
    Οταν ερθεις με το καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. οχι οτι σου πω ειναι ας πουμε δικη μου ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. οτι δε φτανει η αλεπου Πανο
    τεχνη ειναι βρε χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. την πρώτη φορά που διάβασα το σχόλιο του Πάνου νόμιζα πως την εννοούσε
    " κο......ρωΐ....δια!!!"
    που τραβάμε από του χειραγωγούντες το μαγαζί ;-)


    μετά θυμήθηκα πως είναι καινούριος και είναι λογικό να μην αναγνωρίζει άμεσα την "υψηλή τέχνη" !!...:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. τι καινουργιος βρε φιλε ψουξ εχω πιει ενα βουνο μπυρες με δαυτον, μαθηματα του εχω κανει και να το ευχαριστω
    ενταξει ειναι καλο παιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αααααααα τότε .....δρουν άλλοι παράγοντες υπογείως! και αδυνατώ να ξεδιαλύνω το μυστήριο
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ευχαριστώ Σόλων...άφησε και ένα γκαπάκι αλλά γενικά μου φάνηκε δυνατή, ειδικά στο τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Να είσαι καλά!
    Μόνο στον ΓΔ να εξηγούμεθα χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Να είσαστε καλά και οι δύο
    Καλό βράδυ και τα ξαναλέμε!

    Πάω στα 2 "μωρά" μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή