Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2013

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.

Στις 3/9/2009 λάβαμε ένα ψευδές σήμα πώλησης , καθώς ο δείκτης έκλεισε χαμηλότερα του συστήματός μας. Θα μπορούσαμε να το είχαμε αποφύγει αν αναμέναμε και την πτωτική διάσπαση των σημαντικότατων στηρίξεων που διέρχονταν ελάχιστα παρακάτω, δηλ. της ανοδικής γραμμής τάσης και του εκθ.ΜΚΟ30 ημ.
Συμπέρασμα : εάν λίγο χαμηλότερα ή λίγο υψηλότερα από την στήριξη ή την αντίσταση του συστήματός μας, διέρχονται σημαντικές στηρίξεις ή αντιστάσεις θεωρώ σκόπιμο να τις λάβουμε σοβαρά υπόψη μας προτού πάρουμε οποιαδήποτε απόφαση.  
Προσέξτε ότι λίγες μέρες πρίν ο δείκτης διέσπασε ψευδώς και την στήριξη του συστήματός μας αλλά και τον εκθ.30ημ. Η γραμμή τάσης δεν είχε διαμορφωθεί ακόμα , επομένως η μοναδική ελπίδα ήταν η οριζόντια στήριξη των 2267 μον.
Συμπέρασμα : Η αλλαγή τάσης είναι σχεδόν αδύνατον να προβλεφθεί έγκαιρα από οποιοδήποτε σύστημα. Το συγκεκριμένο, είναι εξαιρετικό στο να επιβεβαιώνει – όταν υπάρχουν αμφιβολίες – την ήδη επικρατούσα τάση.
 Προσέξτε ότι και στις δύο περιπτώσεις , εάν είχαμε χρησιμοποιήσει φίλτρο χρόνου 2 ημερών , θα είχαμε αποφύγει λανθασμένες αποφάσεις. Ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο ….του φίλτρου χρόνου ή ποσοστού.
 

44 σχόλια:

  1. Παρακαλώ, τα σχόλιά σας ή τις παρατηρήσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το φιλτρο που εφαρμοζω ειναι του κλεισιματος πανω απο το υψηλο της ημερα της διασπασης και το βρισκω αρκετα αξιοπιστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω επιπλεον παρατηρω την συμπεριφορά σε 60λ του price action κ δεικτων...μου δινει χρήσιμα σημαδια για να "οριστικοποιήσω" την αποφαση μου...αντιστοιχα για το εβδομαδιαιο θα κοιταξω την συμπεριφορα του ημερησιου...κτλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Αντώνη μου, σ'ευχαριστώ για την συμμετοχή σου. Είναι πολύτιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να σαι καλα...εστω κ λιγο να συνεισφερω σε οσους ενδιαφερονται..μου ειναι αρκετο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ υπαρχει ζωη εκει εξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολη μερα μιλαμε και κανεις δεν απαντα χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η αληθεια ειναι οτι με εχει προβληματισει αυτο που ειπες ο Βασιλης τις προαλες..κ το βλεπω κ εγω..ενω υπαρχουν πολλοι ενδιαφερόμενοι...μενουν αμετοχοι...παραμενουν θεατες...δν καταλαβαινουν οτι η ενεργη συμμετοχη θα "αναβε" το ενδιαφερον...ολων των πλευρων...τεσπα...δικες μου σκεψεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έχω βέβαια την απάντηση...αλλα θα πυροδοτήσω αλυσιδωτές αντιδράσεις...χεχεχε...την κρατω για τον ευατο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μαλλον και εγω την ιδια εχω,παντως το φαινομενο του να παρακολουθουν πολλοι ενα blog και ελαχιστοι να συμμετεχουν συμβαινει παντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «….οι θερμές ψυχές βρίσκονται στη σκηνή οι μεγαλοφυΐες είναι
    κρυμμένες στην πλατεία…..»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πάντως το δήλωσα, αν μέχρι το τέλος του έτους τα μέλη
    δεν φτάσουν τα 500 και αν δεν αυξηθεί η συμμετοχή, το Ημερολόγιο θα περάσει
    στην ιστορία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουπς!
    ΗΡΘΑ
    βλέπω ότι χορεύουν τα ποντικάκια αμα λειπει ο γατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. την ημερα που θα το κλεινεις θα λαβεις δεκαδες μηνυματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δλδ θα μπαινουμε σε σειρα προτεραιότητος για να μιλησουμε ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κ θα το κρατησεις τελικα ανοιχτο...χεχεχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ότι έχουμε να πούμε εμείς οι 5-10 , θα το λέμε τηλεφωνικά …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κατι για μενα θα'λεγες ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγω πλεον καλοβλεπω να κλεισει να μεινουμε 10 να μιλαμε και να κανουμε οτι δεν μπορουμε εδω πχ να δινουμε ολα τα σηματα εισοδου εξοδου και να τσεκαρουμε οτι θελουμε καθαρα και ξαστερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. συμφωνω

    ισως βρω και τροπο να το "μετρησω"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. να σου δωσω κατι να τσεκαρεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εμεις τα εχουμε πει...εξω απο τα δοντια..αρα ξερεις καποιες αποψεις μου...αλλωστε κ δημοσιως τα εχω γραψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. στειλε μου το mail σου να μην το ψαχνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σου Αντώνη ΠΑΙΧΤΑΡΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστω Βασιλη για την απαντηση σχετικα με την χρησιμοποιηση φιλτρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλησπέρα σε όλους, ορίστε άλλος ένας, αλλά δυστυχώς δεν θα μείνω γιατί είμαι έτοιμος για επιστροφή στο κλεινόν άστυ και δεν μπορώ να συνεισφέρω έτσι κι αλλιώς.
    Μόνο ιδιωτικά σε φίλους λέω κάποιες ιδέες.

    Αλέξανδρε έχεις μέιλ, όποτε μπορείς ρίξε μια ματιά και το ...κράξιμο ελεύθερα αφού έχω δηλώσει άσχετος.
    Τη συνέχεια θα την δω αύριο. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ καλό ...δεν μιλάω γιατί δεν έχω κάτι να πω ...μόνο ευχαριστώ που ψάχνετε και για Μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. http://www.marketwatch.com/story/the-sp-500-moves-into-the-danger-zone-2013-10-28
    xmmmmmmmmmm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. σαν γενική ιδέα μου φαίνεται θαυμάια όπως και η Νο 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. για δες εαν μπορεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. λες θα βρεις τροπο να τα τσεκαρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ναι φιλε

    αν και το μόνο σίγουρο είναι οτι θα το παλεψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μπραβο ,μενει μετα και το φιλτρο και εαν ολα μαζι δουλεψουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Την καλησπερα μου σε ολους!!! μολις μπηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα ....ψάχνουμε ....ψάχνουνε! δηλαδή ...εγώ παρακολουθώ την προσπάθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα , να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή