Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

Απέτυχε η πρώτη προσπάθεια ....


36 σχόλια:

  1. βρε βασιλη,εμενα γιατι μου βγαινει πιο ψηλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δλδ ξεκινας από τη γραμμη τάσης που ενώνει τα χαμηλότερα κλεισίματα φέτος και ΜΕΤΑ τραβάς παράλληλες ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αρα μετα το 1030 που λέει κι ο ιμαλες, κοιταμε προς 1179....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα
    ο τιτλος θα μπορουσε να ειναι για δυνατους λυτες
    στο μεσαιο διαγραμμα
    το ανοδικο ειναι ισο με το καθοδικο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://3.bp.blogspot.com/-Vc5nHuT_uxE/UlaPpRZ3J9I/AAAAAAAAOv0/gwQa0ow00xk/s1600/huhuhgfdd.PNG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι Βασίλη ΚΑΙ από εκεί προκύπτει αλλά θεωρα ότι θέλει μια δυο βδομάδες ακομα...δεν μπορεί ναμην πάρει μια ανασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://vasilismarkakis.blogspot.gr/2013/10/380.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βαθεια ανασα χρειαζεται βαθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χεχεχε όλα τα ενδεχόμενα τα έχουμε καλύψει ΝΑΙ ΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πες το στον ΟΤΕ και τη ΔΕΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως ο τίτλος για το πρώτο θα ήταν "Βλέπω το θάνατο σου 794".... μπρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν σας πω ότι δεν με τρώει το χέρι μου να πατήσω κανένα sell, θα είμαι ψεύτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έγινα κατανοητός. Απάντησα στην ερώτησή σου όσο αφορά τις
    κρίσιμες αντιστάσεις , σε ενδεχόμενη υπέρβαση της R.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κι εμενα με ετρωγε, του εκανα το χατηρι (και οχι μονο σημερα), αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι εκανα το σωστο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. η αγορα, δεν θελει να διορθωσει !! . . . δεν ξερω τι λενε τα διαγραμματα, αλλα εγω δεν την βλεπω να θελει να διορθωσει . . .
    περασε πανω απο την πρωτη κοκκινη, εκανε δυο προσπαθειες για τη δευτερη κοκκινη, μετα επαιξε αναμεσα στις δυο, καποια στιγμη περασε κατω, εφτασε στο 1116 και μετα παλι πανω . . .
    και ολα αυτα μετα απο αρκετα μεγαλη ανοδο . . . οποτε . . .???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτό έλειπε Γιάννη να είσαι κόντρα σε τόσο δυνατή τάση και να νοιώθεις και σίγουρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα το καταλάβουμε όταν πουλήσεις ….θα σείεται ο τόπος ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εγινες βασιλη, ΑΠΟΛΥΤΑ μάλιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν ειμαι κοντρα , συνολικα ειμαι λογκ, εχω ομως ρευστοποιησει κατι λιγα, εχω και λιγα συμβ σορτ, και θεωρουσα λογικο να κανει ενα γυρισμα για να γινω παλι συνολικα λογκ . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. οταν θα ξεφορτωνω την τεραστια θέση μου εεεε? βρε σορτ θελω να ανοιξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αυτο που με προβληματιζει πιο πολυ, ειναι οτι εκτιμουσα οτι το ηθελαν στα ψηλα το δεκεμβρη, για να γινει εξασκηση warrants. . . .
    ειναι δυνατον να συνεχισει ετσι μεχρι και το δεκεμβρη ??????????
    πολυ δυσκολο . . . . εκτος αν ηταν λαθος η βασικη μου σκεψη για ψηλα τον δεκεμβρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://vasilismarkakis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και ο κυριος Πέτρος είχε καλέσει σε πάρτυ για τον Νοέμβρη...που το βάζεις αυτο? Θ αβαρεθούμε να κερδίζουμε (λέμε τώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το 530 Βασίλη προκύπτει κι από άλλο σχηματισμο!
    να στον βαλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ακυρο...το 1530 ηθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο μοναδικός μήνας του έτους που θα είναι πτωτικός ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχαχα ναι!
    για την ώρα όμως μάλλον πάμε για το 380 του Βασίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ακομη και αυτο το σεναριο του κυριου, θα μπορουσε να ταιριαξει με το δικο μου, μια διορθωση 1 - 2 βδομαδων καπου εδω περιμενα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σολωνα , αγοραζεις ΕΤΕ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι εκανες βρε Σολωνα, επεσες με τα μουτρα στις αγορες της ΕΤΕ, και μετα τα εχωσες ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. οχι καλέ, γιατι? θα'πρεπε? κατι μυστηρια μπακ τεστ έκανα πάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπερα τωρα ανοιξα και σας διαβαζω....Σολων σε ολα ειμαι ασχετος ,καινουριος στο επαγγελμα αλλα κυματικα ακομα ασχετος...Με λιγα που εχω μαθει εαν βρισκομαστε στο κυμα 3 (ΓΔ) με 1,618 παμε εκει που αναφερεις 1179-81.Εαν ξεπερασουμε και αυτα τα επιπεδα το επομενο με 2,618 μας παει στο 1371.Δεν ξερω εαν θα φτασουμε εκει ,λεμε τωρα εαν πιασουμε και το 1371 και διορθωσει για το κυμα 4 ,το ελαχιστο νομιζω που μπορει να κανει ειναι 38% διορθωση και στις 1181 και απο κει και περα να παει για το τελευταιο κυμα 5.....νομιζω και πρεπει να πω οτι το κυμα 3 γενικα ειναι το μεγαλυτερο .Εαν δεν ειναι το μεγαλυτερο τοτε το κυμα 5 ειναι μεγαλο....Βεβαια ολα αυτα ειναι ακομα σεναριο η αληθεια στο ταμπλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή