Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑΝ LONG , ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΑΤΙ ΑΠΟΨΕ ....



11 σχόλια:

  1. Kάτι που παρατήρησα και μου έκανε εντύπωση: Οι κμο του Βασίλη (ΕΜΑ 9 & 10 υψηλών και χαμηλών) έχουν διαφορετική τιμη στο METASTOCK, διαφορετική στο ZTRADE και διαφορετική στο excell μου, στο οποίο όμως εξάγεται με απολύτως σωστό τρόπο σύμφωνα με πολλές διαφορετικές πηγές στις οποίες ανεζήτησα τον τύπο (formula) τους.
    Μήπως κάποιος φίλος μπορεί να δώσει κάποια εξήγηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή μάλιστα! Ήταν διάσπαση με τα όλα της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το excell καθημερινά υπολογίζει τον ΜΚΟ των προηγούμενων 9-10 ημ. Δεν
    υπολογίζει την τρέχουσα !!! Αυτός είναι και ο λόγος που τ’ αποτελέσματα της προσομοίωσης
    δεν συνάδουν με εκείνη του γραφήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα Βασίλη μου.

    Ευχαριστώ σε για την προσπάθεια αλλά μακάρι να ήταν τόσο απλό. Όχι δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Το εξελ κάνει ότι του πεις κι εγώ του έχω πει να υπολογίζει και την τρέχουσα μέρα. Κάτι άλλο φταίει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιοι βλέπουν πάνω..κάποιοι κάτω...φαντασου εγω που ειμαι νεος...το έχω καταλάβει εδω κ καιρό...θα ηταν ιδιαίτερα κουτο κ ανιαρο εαν ΟΛΟΙ κατεληγαν στο ιδιο συμπερασμα....Απο κει κ περα μπαινει ο εγωισμος του καθενος μας μπροστα..εαν ειχα δικιο ή αδικο..το οποιο κ αυτο ειναι μεσα στο παιχνιδι...δν ειναι κακο (ασχετα εαν ολα τα βιβλια μιλανε για ταπεινοτητα)...στην ουσια ΟΛΟΙ είμαστε ανταγωνιστές...ο καθενας εχει το "μαγαζάκι" του κ θελει το "κακο" του απέναντι...Τωρα εαν μερικά "μαγαζακια" θελουν να ενωθουν για να χτυπησουν ενα μεγαλυτερο...θεμιτο κ αυτο... παιζουμε μεσα στο πιο σκληρο χωρο της ελευθερης οικονομιας...την καλημερα μου σε ολους κ ολες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αντώνη μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Pimco: Έρχεται πτώση 10-15% στην στερλίνα έναντι του δολαρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα λάδια να τα βάλεις στη σαλάτα. Αυτό θέλει σορτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το καλύτερο που έκανε αυτό στο σχόλιο σε μένα ...είναι να μου υπενθυμίσει πως
    αν είναι να κάθεσαι σε μια θέση ενώ χάνεις από εγωισμό και μόνο


    καλύτερα ν αρχίσεις να παίζεις ποδόσφαιρο 5Χ5 με 16χρονους...:-)

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ναι, αλλά μόλις κλείσεις γυρίζει και σου βγάζει τη γλώσσα ρε γμτ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή