Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013


Έχω αναφερθεί πολλές φορές στην σημασία του επιπέδου διόρθωσης 33% . Ήρθε η ώρα να το επαναλάβουμε, καθώς για δεύτερη φορά ο γεν. δείκτης προσπαθεί να υπερβεί την σημαντικότατη αυτή αντίσταση. Μία διπλή κορυφή στα 930-935 θα ήταν καταστροφική αν στην συνέχεια ο δείκτης διασπάσει πτωτικά την γραμμή του λαιμού του σχηματισμού δηλ. τις 869 μον. Καθώς σε αυτήν την περίπτωση , ακόμα και το σενάριο των 735-705 μον. θα πάψει να είναι θεωρητικό.
Η μέγιστη αποδεκτή διόρθωση από τα παρόντα επίπεδα είναι μέχρι τις 896-889 μον., δηλ. μέχρι και το επίπεδο 38,2% αλλά και τα όρια του δεξιού ώμου ενός εν δυνάμει inverse H&S. Σε ενδεχόμενη πτωτική διάσπαση των 896 μον. , αναμένουμε τον δείκτη να υποχωρήσει τουλάχιστον μέχρι τις 830-840 μον.
Εκτίμηση : Για όσο διάστημα ο …DAX (αναμένονται επικριτικά σχόλια !!!) διατηρείται χαμηλότερα των 8285 μον., υπερτερούν τα απαισιόδοξα σενάρια. Ο εκ του βορρά κίνδυνος θα εκλείψει μόνο με την υπέρβαση των 8530 μον.

Εξακολουθώ να θεωρώ ως πιθανότερο σενάριο την συσσώρευση του δείκτη μεταξύ 977 και 790 μον. για αρκετούς μήνες πρίν από την απογείωσή του. 

21 σχόλια:

  1. Και μετά έχω εγώ το όνομα. χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έπρεπε να με γνώριζες μερικά χρόνια νωρίτερα. Ήταν στις 2400 μον. ο δείκτης και εγώ έκανα αναφορές για τις 1270 μον. (στο Capitalblogs) , ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων. Ο Solwn θα το θυμάται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίος. Μου θυμίζεις περόμοιες φάσεις στην εργασία μου. Όλοι να αγοράζουν, εγώ να λέω για πτώση καμιά 1000 μονάδες, να τρώω κόκκινο από όλο το σύμπαν, και η ειρωνία;
    Όταν τελικά έπεφτε, έφταιγα εγώ. Οπότε με ξαναβριζαν. Μεγάλη επιτυχία σου λέω.
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. επικριτικο σχολιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στις 906 μον. (38,2% του πρόσφατου ανοδικού) η πλησιέστερη σημαντική στήριξη και η επόμενη στις 900 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αναβαθμιση της θεσης για Λονδινο αλλα τον sot ark δε βλεπω στο αεροπλανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το χαλι τους οι τραπεζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα σε ολους ...ΕΤΕ ενα κλεισιμο τουλαχιστον στο 3.04 και ΠΕΙΡ 1.13-1.14 θα ειναι καλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΤΕ κατω απο 3.02 χαλαει και ΠΕΙΡ κατω απο 1.12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να τελειωσω με τα ψωνια του JUMBO, και θα κοψω και εγω εισητηριο, ίσως στο κλεισιμο, εγω το θελω με προσφορα , της τελευταιας στιγμης..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλωσορίζω και το εκατοστό τριακοστό όγδοο μέλος της παρέας μας.
    Επαναλαμβάνω ότι σε ενδεχόμενο «κλείσιμο» του blog , θα έχουν πρόσβαση μόνο τα πρώτα
    200 μέλη, καθώς ο πάροχος δεν επιτρέπει περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οπως τα εχω μετρησει, πρεπει να ειναι οι τελευταιες, του στιλ οποιος προλαβε πηρε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σωτηρη αν μου επιτρεπεις να σε ρωτησω κατι...λες οτι στηνεσαι βαζεις τιμες αγοραζεις και μετα απο ενα κερδος 3-4-5% τα δινεις ..με ποια κριτηρια αγοραζεις συμφωνα με τα διαγραμματα του Βασιλη η εχεις εσυ δικα σου διαγραμματα και τι λες στη ταδε στιρηξη αγοραζω στη ταδε αντισταση πουλαω η βαζεις καποια φιμπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. imales σε παραπεμπω στην εργασια μου,
    TRAINING Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πριν καμια ωρα, κατι σχολιασα για ανοιγμα θεσεων, προσοχη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Na σας χαιρετησω κι εγω κι ευχαριστω για τη φιλοξενια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να είσαι καλά Κώστα. Επ’ ευκαιρίας να καλωσορίσω και εκατοστό
    τριακοστό ένατο μέλος της παρέας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αλεξανδρε, ειχε συνωστισμο στο γκισε, και μαλλον θα παω αυριο το πρωι με την δροσουλα,!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kαλως σας βρηκα,ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Εξακολουθώ να θεωρώ ως πιθανότερο σενάριο την συσσώρευση του δείκτη μεταξύ 977 και 790 μον. για αρκετούς μήνες πρίν από την απογείωσή του. "

    Η κυκλικότητα κάνει μπαμ, ε Βασίλη;
    Μάλλον θα μας φάνε τα πάνω κάτω.
    Εδώ κολλάει "money managment".
    Το θέμα είναι πιος θα βρει χρόνο να το γράψει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θυμίζω τι έγραψα πριν μέρες στην βραχυχρόνια ανάλυση:
    "Με βάση την ανωτέρω ανάλυση, θυμίζω πως είμαστε οριακά στα επίπεδα που θα πρέπει να πάρουμε θέση (και εννοώ long) σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα. Αναμένουμε κλείσιμο ημέρας ή έστω την αυριανή για να αποφασίσουμε ή όχι.
    Με κλείσιμο πάνω από 927-935 θα έχουμε και επιβεβαίωση από τον δείκτη Macd κάτι που θα μας δώσει άλλο αέρα. Αν και η μείωση του premium μας βάζει σε αρνητικές σκέψεις και σε ερωτηματικά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή