Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ "ΛΟΦΟΥ".

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο συγκεκριμένο παράδειγμα του 2006. Το είχα χρησιμοποιήσει για να σας προειδοποιήσω ότι κατά την διάρκεια της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών, θα ταλαιπωρηθεί σύσσωμη η Ελληνική αγορά. Έγραφα μάλιστα τότε επί λέξει ότι: « πλανώνται πλάνην οικτράν» όσοι πιστεύουν ότι η αφαίμαξη της ρευστότητας από το αναιμικό σύστημα δεν θα έχει σοβαρές επιπτώσεις , όταν το 2006 από μία απλή ΑΜΚ της ΕΤΕ ο δείκτης απώλεσε 1000 μον.
Τώρα καταλαβαίνετε τι εννοούσα όταν πρίν από 2-3 ημέρες έγραφα αναφερόμενος στον FTSE25 : “Ενδεχόμενη ανοδική εκτόνωση μιας πολυήμερης συσσώρευσης μεταξύ 334 και 355 μον. , θ’ αποτελέσει την καλύτερη απόδειξη για τις προθέσεις του δείκτη.”
Από το ανωτέρω παράδειγμα καθίσταται εμφανής η σημασία της στήριξης των 970 μον. 

4 σχόλια:

  1. να αναθεωρήσω δεν έχω πρόβλημα ....όπως κατ΄επανάληψη έχω δηλώσει ξέρω τα λιγότερα απ΄ όλους
    (και δεν κάνω πλάκα ούτε το λέω για να πιαστεί ως μετριοφροσύνη )
    απλά ας μείνει καταγεγραμμένη στα πρακτικά η έκφραση ..
    γιατί τα καλύτερα συμπεράσματα-προβλέψεις τα έχω βγάλει
    παρακολουθώντας σχόλια ποστ blog κλπ....την ώρα που οι χρήστες τους προβάλουν την ψυχική τους διάθεση
    και πιστεύω πως δεν είμαι ο μόνος που το κάνει...


    επίσης όταν λέμε για κανάλι 750 -1050 εννοούμε κανάλι!...
    μέχρι να πάψουμε να λέμε κανάλι ..και να λέμε έκρηξη ηφαιστείου ή κάτι άλλο...


    υ.γ και μην μου κολλάς αγαπητέ μου μέντορα..;-)... γιατί έχω παρέα και τον κύριο Μάκη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή