Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013

SILVER ALERT !!! NIKOSPAP.....

Καλωσορίζω έναν αγαπημένο φίλο...

3 σχόλια:

  1. ...την ημέρα της εξαφάνισης, φορούσε λευκό μαγιό-βερμούδα με πορτοκαλί σχέδια, θαλασσί καπέλο και επιχειρούσε να ανακαλύψει μια καινούργια, άγνωστη παραλία των Παξών.
    Πάσχει από προσωρινό/εποχιακό χρηματιστηριακό αλτσχάιμερ.

    Καλημέρα Βασίλη μου. Θα προτιμούσα να είναι amber βεβαίως, αλλά...
    Εδώ, στο αγαπημένο μου νησί, περνάω ένα υπέροχο καλοκαίρι ώστε να έχω παραμερίσει κάπως (και για λίγο) τα υπόλοιπα ενδιαφέρντά μου. Ένα καλύτερο δίκτυο internet θα βοηθούσε βέβαια να συμμετέχω συχνότερα, πέραν την (σχεδόν...) τακτικής ανάγνωσης. Τις καλύτερες ευχές μου και δώσε τους χαιρετισμούς μου σε όλους τους φίλους του blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι κανουν οι φιλοι?
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ;-) Να περνάς καλά...
    Του χρόνου τέτοια μέρα θα τρώμε μαζί στου Ανδρεαδάκη. Υπόσχεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή