Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Θ' ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΗΜΑ ???

Περιμένω τις απόψεις σας ...

13 σχόλια:

  1. με τοσα στοιχεια ,ουτε τον καφε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρακαλώ, αφήστε τις υπεκφυγές και απαντήστε. Ναι , μόνο με
    αυτά τα στοιχεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κινούμενος βάση στοιχείων (δεν έχω ούτε καν την χρονική περίοδο που αντιπροσωπευει ) Δεν βρίσκω λόγο ανησυχίας ή εφησυχασμού...
    με την "τρέχουσα ψυχολογία μου" όμως.......και βάση του αξιώματος οτι ανεβαίνει κατεβαίνει για να έχουμε και ισορροπία! ...


    .έχει κάτω.....έχει πολύ κάτω ...είτε σε χρονική διάρκεια είτε σε βάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μονο με αυτα τα στοιχεια τονγραφημα γερνει νοτια αλλα θα εμφανισεις ενα περιεργο fibo και θα παει σφαιρα επανω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λιγάκι Ναι... γιατί μου λείπουν αρκετά στοιχεία.... Κάτι σε μηνιαίο μου φέρνει....
    ΟΚ δεν είναι και πολύ έξυπνο σχόλιο, ήταν ευκαιρία όμως να πώ μια καλησπέρα σε όλους μιας και το πρωί μόνο κατι Like με αφήνει το σύστημα του γραφείου να κάνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε αυτό το γράφημα , κρύβεται το μυστικό της πορείας ενός χρηματιστηρίου , μιας χώρας, ενός λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για σένα ήταν η παγίδα. Τσίμπησες πολύ πιο εύκολα , απ’ ότι
    φανταζόμουν…;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. επειδή δεν μίλησα καθόλου σήμερα; ..;-)...
    όταν δεν έχω κάτι να πω δίνω like....για να καταλάβετε οτι παρακολουθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με την ανεση που εχουν μονο οι ....ασχετοι,παρα πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοιμήθηκε μεν ο ερωτών αλλά εγώ τώρα το είδα. Δεν μας ζητά βέβαια να συσχετίσουμε κάποια κατάσταση σχετικά με το γράφημα γι αυτό δεν έγραφε αρχικά τουλάχιστον τι ακριβώς αφορά.
    Εγώ ΚΑΙ θα ανησυχούσα ΚΑΙ θα ήλπιζα (κυρίως λόγω του διαφαινόμενου ανάποδου ΩΚΩ, όσο τουλάχιστον κρατιέται και δεν σπάει την κόκκινη γραμμή.. Βέβαια άσχετος είμαι ότι θέλω λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα σ'ολους! Ηδη ο ΖΑΛΕΥΚΟΣ δινει πτωτικο κυμα για 800 (+-) απο την 23/8 οταν αναρτησε ΤΑ βλεποντας νωριτερα απ'ολους .Αναμενουμε να δουμε αν επιβεβαιωθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγω ανησυχω που τωρα ο ΓΔ ειναι στο 901 , αλλα παω για λιγα ψωνια . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή