Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

FTSE25 - ΣΕΝΑΡΙΑ.

Το σενάριο μας πιθανολογεί ότι :
  • Ο δείκτης θα εξακολουθήσει να κινείται ανοδικά , τουλάχιστον μέχρι τις 360-380 μον.
  • Από τις 340 μον. είναι πολύ πιθανή μία διόρθωση μέχρι τουλάχιστον τις 323 (διόρθωση 23,6% του ΒΓ και 38,2% του ΑΒ) , ίσως και τις 317-313 μον. ( διόρθωση 33-38,2% του ΒΓ). 
  • Αργά ή γρήγορα, ο ΜΚΟ των 200 και 30  ημ, , όπως επίσης η στήριξη του συστήματός μας και η γραμμή τάσης S , θα δοκιμαστούν ξανά.

    Είναι αυτονόητο αλλά να το τονίσουμε. Από τις ταλαντώσεις που απεικονίζονται στο γράφημα κάποιες θα επαληθευτούν και κάποιες όχι …Είναι απίθανο να επαληθευτούν όλες , αλλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα επαληθευτεί τουλάχιστο μία απ’ αυτές. 

14 σχόλια:

  1. μπα δεν θελουμε ,αστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μετα απο απειλες που δεχθηκα αλλαζω γνωμη

    ΘΕΛΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ενδιαφερον,θυμαμαι σαν να ειναι τωρα καποια αλλα σεναρια σου που δεν ακολουθησα και μου κοστισαν αρκετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτη την φορα ομως ,αλλα και ολες τις επομενες, θα τα εχω μπροστα μου
    Οπως μου αρεσει να λεω
    ας μην κανουμε δυο φορες το ιδιο λαθος
    Ας ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι κλασικές κινήσεις. Μπορώ να σου παραθέσω δεκάδες παραδείγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σκεφτομαι οτι εαν αναγκαστεις να περιορισεις /κατανοητο και ανθρωπινο/την ενασχοληση σου με το ημερολογιο θα μας λειψει αφορητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατι να το κλεισεις
    ΞΕΧΝΑ ΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι ζήτημα ολίγων μηνών. Θα το συνεχίσεις εσύ. Εξ’ άλλου ότι
    είχα να δώσω το έδωσα. Πλέον είμαι πολύ προβλέψιμος, έτσι δεν είναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καποτε σε ενα απο τα πολλα σεμιναρια που οι κατα καιρους εταιρειες μου με εστελναν ενας ομιλητης εχει πει οτι αυτο ειναι το βασκο γνωρισμα του εξαιρετικου επαγγελματια,το οτι ειναι προβλεψιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για τα υπολοιπα εχει ο θεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι...
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο καθενας με την αποψη του,παω να φτιαξω σημεια εξοδου ,για καθε περιπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βασίλη προβλέψιμος δεν είσαι. Απλά η εμπειρία σου και οι
    ατελείωτες ώρες μελέτης προηγούμενων κινήσεων
    προσφέρουν σε εμάς, τα πιθανά σενάρια, που ώρες-ώρες τα θαυμάζω σαν
    πίνακες ζωγραφικής. Εξάλλου κάθε μεγάλος ζωγράφος έχει συγκεκριμένο στυλ που είναι
    μοναδικό και δεν αντιγράφεται. Την καλησπέρα μου σε όλη την παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή